English

کلاهبردار۱۰ میلیاردی دستگیر شد / کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار۱۰ میلیاردی دستگیر شد / کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی

اردشیر آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار موج از صومعه سرا اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در پی اخذ چندین فقره حکم جلب از مراجع قضائی مبنی بر دستگیری کلاهبردار ۵۵ ساله، با اخذ نیابت قضایی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در ورامین استان تهران دستگیر کردند.

آقاجانی افزود: متهم که اهل و ساکن صومعه سرا می باشد، با چرب زبانی با فروش مال غیر(آپارتمان و زمین) در مجموع تاکنون ۱۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: پرونده متهم هم اکنون در حال رسیدگی می باشد، از مردم خواست، معاملات و قراردادهای خود را در دفاتر و محل های رسمی انجام دهند.

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کانتینر

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینر بر و کشف یک میلیارد و دویست میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

رحیم مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار موج اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آستارا حین گشت زنی به یک دستگاه تریلی کانتینر بر مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بررسی های از داخل کانتینر، ۱۰هزار سرویس چینی، ۵ هزار قوری و کتری، ۵ هزار تخته پتو و زیر انداز و ۲۸۵ عددپازل در مجموع ۲۰ هزار و ۲۸۵ قطعه کالای قاچاق خارجی کشف و ضبط کردند.

مهدی زاده افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مالک لوازم خانگی فاقد هرگونه مدارک گمرگی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا مبدا این محموله قاچاق را یکی از شهرستان های جنوبی کشور و مقصد آن را شهرستان آستارا اعلام کرد و ادامه داد: ارزش تقریبی این محموله قاچاق حدودیک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه مالک ۳۶ ساله این اجناس با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد، اظهار داشت: خودروی تریلی نیز به علت دارا بودن حکم توقیف قضایی به پارکینگ منتقل شد.

مهدی زاده هدف مجموعه انتظامی شهرستان از مبارزه با پدیده قاچاق کالا را حمایت از تولید کنندگان داخلی و زمینه سازی اشتغال جوانان عنوان داشت و افزود: پلیس با تمام قدرت با مخلان امنیت اقتصادی کشور مبارزه می می کند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه