English

اشتغال بیش از ۱۳۰ نفر در گیلان

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: افتتاح پروژه های گردشگری در گیلان اشتغال دایم بیش از ۱۰۰نفر و اشتغال موقت بیش از۳۰ نفر را فراهم می کند.

رضا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت، با اشاره به برنامه هفته دولت این سازمان اظهار کرد: رویکرد دولت یازدهم تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است و زمینه تحقق این امر و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت، بیان اقدامات و عملکرد دولت به شهروندان می باشد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: هتل آپارتمان بارنیک و هتل آپارتمان یسری در بندر انزلی، مجتمع اقامتی گردشگری ستاره ابریشمی در لاهیجان و هتل ستاره زیتون در رودبار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این هفته افتتاح خواهند شد.

علیزاده با اشاره به اهمیت فعالیت های صنایع دستی در اشتغا لزایی گفت: در هفته دولت امسال دو کارگاه خراطی، دو کارگاه سفالگری و یک کارگاه دوخت لباس محلی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در رشت اشاره و افزود: آنچه بعنوان یک عنصر قابل اتکا در امر گردشگری استان مطرح است، تعدد دفاتر خدمات مسافرتی معتبر با خدماتی منحصربفرد می باشد که انگیزه ای برای علاقمندان به گردشگری خواهد بود.

علیزاده تصریح کرد: افتتاح پروژه های مذکور موجبات اشتغال دائم بیش از ۱۰۰نفر و اشتغال موقت بیش از۳۰ نفر را فراهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه