English

بیست شهریور آخرین مهلت ثبت نام صادرکنندگان نمونه استانی

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از آغاز فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی خبر داد.

بیست شهریور آخرین مهلت ثبت نام صادرکنندگان نمونه استانی

منوچهر صدفی در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت، با اشاره به آغاز فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال جاری اظهار کرد: ثبت نام از صادرکنندگان نمونه استانی از امروز در سامانه الکترونیکی http: / / nemoonesh. tpo. ir آغاز شده است.

صدقی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در این فراخوان تا پایان روز شنبه، بیستم شهریور از تشکیل کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی خبر داد و افزود: این کارگروه متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی دولتی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، تعاون، تشکل ها و اتحادیه های صادراتی می باشد که براساس شاخص ها و معیارهای سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه استانی را انتخاب می کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: واحدهای تولیدی صادراتی و صادرکنندگان در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می توانند با شماره تلفن های ۳۳۴۲۹۷۰۲ و ۳۳۴۴۵۵۵۷ اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی