English

۵۵ پروژه عمرانی در ماسال افتتاح می شود

فرماندار ماسال از افتتاح ۵۵ پروژه ی عمرانی و برگزاری ده ها برنامه ی فرهنگی ورزشی همزمان با هفته ی دولت در این شهرستان خبر داد.

۵۵ پروژه عمرانی در ماسال افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج از ماسال، محمود قاسم نژاد با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه های گازرسانی، عمران شهری و روستایی، مسکن محرومان، زیرساخت های فرهنگی آموزش، شیلات و کشاورزی به بهره برداری می رسند، اظهار داشت: برای احداثاین تعداد پروژه بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح میدان و یادمان خلبان شهید فرزانه، یک مجتمع تولید پلیمر و یک مجتمع گردشگری که با حضور استاندار گیلان در چند هفته اخیر انجام پذیرفت، گفت: میزان اعتبار پروژه های آماده افتتاح در مقایسه با هفته دولت سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است که این امر با توجه به تنگناهای موجود اقتصادی بسیار ارزشمند است.

فرماندار ماسال، گازرسانی به ۱۱ روستا، ‌احداث۴ پل روستایی، ‌ آسفالت راه روستایی و تکمیل و اجرای ۲ طرح هادی روستایی را از جمله مهمترین پروژه های آماده افتتاح در حوزه روستایی عنوان کرد و افزود: احداث۲۱ واحد مسکن محرومین و ارائه تسهیلات جهت راه اندازی ۲۰۹ پروژه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد نیز از دیگر طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

قاسم نژاد افتتاح ساختمان مجتمع آموزشی کاردانش و سالن اجتماعات کانون پرورش فکری ماسال را از دیگر پروژه های ارزشمند شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرستان ماسال در بعد زیرساخت ها و فضاهای فرهنگی در مقایسه با شهرستان های دیگر در مضیقه قرار دارد که امیدواریم با توجه ویژه ای که از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان به این مسئله شده است، به زودی شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین از برگزاری انواع برنامه های فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: ساده زیستی و صداقت شهیدان رجایی و باهنر از جمله ویژگی های بارز دولت آنها بود که باید این موارد در قالب برنامه های مناسب فرهنگی برای عموم مردم و مسوولین تشریح و بازنمایی شود.

فرماندار ماسال حضور و مشارکت گسترده مردم در برنامه ها و مراسم های افتتاحیه هفته دولت را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد و تاکید کرد: رؤسای ادارات و مسوولین شهرستان باید زمینه لازم جهت اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت و مشارکت گسترده مردم در این برنامه ها را فراهم نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی