English

برگزاری همایش استانی تشکل های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در گیلان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از برگزاری همایش استانی تشکل های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

برگزاری همایش استانی تشکل های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، یونس رنجکش در جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد با اشاره به نقش تشکل های اجتماعی در جامعه برگزاری این همایش را در مسیر چگونگی استفاده از ظرفیت این تشکل ها در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این همایش علاوه بر طرح مباحثمربوط به همکاری بین دستگاه های اجرایی با تشکل های اجتماعی با توجه به ماموریت های دستگاه های دولتی در ارائه خدمات به جامعه کارگاه های توانمندسازی نیز برگزار می شود.

رنجکش گفت: در این کارگاه ها آشنایی تشکل های اجتماعی با مباحثحقوقی و همچنین چگونگی حضور در اقتصاد مقاوتی ارائه و به شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان یادآور شد: شرکت در کارگاه های آموزشی و دریافت گواهی حضور در ارزیابی عملکرد تشکل های اجتماعی و ارائه مشوق های مختلف برای این سازمانها تاثیرگذار است.

رنجکش برگزاری این همایش را روز پنجشنبه چهارم شهریور عنوان کرد که با همکاری و میزبانی کمیته امداد امام خمینی استان گیلان در اردوگاه این نهاد در چابکسر برگزار می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه باید بتوانیم با برنامه ریزی از ظرفیت تشکل های اجتماعی بهره مندی مناسبی داشته باشیم بر ضرورت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی در این زمینه تاکید کرد.

رنجکش یادآور شد: برای تمامی دستگاه های صادرکننده مجوز تشکل های اجتماعی برای معرفی تشکل های تحت پوشش آنان دعوت نامه صادر شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: همه تشکل های علاقه مند برای حضور در این همایش می توانند به دبیرخانه سازمان های مردم نهاد در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه