English

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در بخش بانکی در کوتاه ترین زمان اجرایی شود

استاندار گیلان گفت: ارائه تسهیلات بانکی به بخش تولید در سریع ترین زمان ممکن باعثسرعت بخشی در شکوفایی حوزه صنعت و کشاورزی خواهد شد.

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در بخش بانکی در کوتاه ترین زمان اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید از همکاری بانک ها و دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه قدردانی کرد و افزود: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در بخش بانکی در کوتاهترین زمان اجرایی شود.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه گیلان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی همچنان در رتبه های نخست کشور قرار دارد، افزود: ارائه تسهیلات بانکی به بخش تولید در سریع ترین زمان ممکن باعثسرعت بخشی در شکوفایی حوزه صنعت و کشاورزی خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت ۶۹۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بخش تولیدِ استان در ماه های اخیر گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به احیا و خروج از شرایط رکود واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و کارآفرینی فزاینده در استان است.

رئیس کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید گیلان بر ضرورت پیگیری اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه رونق تولید توسط مدیران تأکید کرد و افزود: مصوبات این کارگروه در بخش بانکی در خصوص پرداخت تسهیلات باید در کوتاهترین زمان اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: تمامی تلاش دولت و مسوولان استانی در جهت حفظ اشتغال است و باید با اِعمال حمایت های قانونی، سهم اشتغال استان را حفظ نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه