English

تحقق شعار هفته دولت با همبستگی همگانی میسر می شود

استاندار گیلان گفت: با همبستگی که در فضای استان وجود دارد باید در جهت تحقق این شعار و به ثمر نشستن اهداف دولت تدبیر و امید گام برداشته شود.

تحقق شعار هفته دولت با همبستگی همگانی میسر می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد علی نجفی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به شعار هفته دولت امسال تحت عنوان اقدام و عمل ملت - دولت؛ امیدوار و استوار اظهار کرد: ان شاء ا… با همبستگی که در فضای استان وجود دارد فرمانداران، مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها در جهت تحقق این شعار و به ثمر نشستن اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند.

نماینده عالی دولت در گیلان اعضای شورای اداری استان را موظف به همراهی، همزبانی و همدلی در اقدامات در مسیر اهداف دولت کرد و اظهار داشت: عملکرد مدیران براساس این معیارها ارزیابی و بررسی می‌شود.

وی بر ضرورت بهره‌مندی مدیران از فرصت خبر و رسانه‌ها در جهت انعکاس دستاوردها تأکید و تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته و نتایج آن کارنامه‌ای مثبت برای استان است که متأسفانه برخی از مدیران در انعکاس و پردازش آن و اطلاع رسانی به مردم عملکرد خوبی ندارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در جلسات مختلف باید نقاط ضعف و قوت‌ها مطرح شود، افزود: نباید انتظار داشته باشیم جلسات به تعریف و تمجید پرداخته شود، بلکه باید با طرح نقصان‌ها در جهت کاهش آن گام موثر برداریم.

وی به نقطه نظرات موثر مجمع نمایندگان استان اشاره و خاطرنشان کرد: از مجمع نمایندگان استان با نگاه مثبتی که به حوزه‌ی عملکرد استان دارند، بهره‌مند می‌شویم.

نجفی به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و نیز دستگاه‌های فرهنگی استان نباید تنها بمانند و در این مسیر همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی