English

گیلان؛ یکی از توانمندترین استان‌ها برای میزبانی مسابقات سراسری قرآن

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: گیلان میزبان سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ایران را که مهر و آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود بر عهده خواهد داشت.

گیلان؛ یکی از توانمندترین استان‌ها برای میزبانی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام سید‌مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: گیلان میزبان سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ایران را که مهر و آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت‌های قرآنی گیلان و حضور اساتید و نخبگان و قاریان، جلسات و محافل قرآنی، موسسات آموزش قرآن کریم توانمند منجر شد که ستاد راهبردی برگزاری مسابقات قرآن کریم گیلان را یکی از توانمندترین استان‌ها برای میزبانی این دوره از مسابقات تشخیص دهد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اقدامات انجام شده برای زمینه سازی برگزاری مسابقات قرآن کریم در گیلان گفت: دبیرخانه ستاد معین مستقر در استانداری گیلان و دبیرخانه ستاد اجرایی مستقر در اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در مدت کمی توانستند هماهنگی بسیار خوبی داشته باشند که در نوع خودش کم نظیر است.

وی اذعان داشت: مسابقات قرآن کریم در گیلان در نوع برگزاری توانسته مدل جدیدی از همکاری خادمان قرآن در سازمان اوقاف و همچنین مسئولان استان گیلان رقم بزند.

حسینی درباره ویژگی‌های این دوره از مسابقات قران کریم نسبت به مسابقات سال‌های گذشته، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های در حال انجام، امیدواریم یکی از موثرترین مسابقات قرآن در تاریخ برگزاری این مسابقات برگزار شود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته قرآن در سطح استان و محافل قرآنی با حضور حافظان و قاریان برجسته را از ویژگی‌های سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم برشمرد و گفت: نمایشگاهی در حاشیه برگزاری مسابقات در محل برگزاری برپا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه