English

۲۶ مرداد خاطره انگیزترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیامی که به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صادر شده است، گفتند: روز ۲۶ مرداد، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که با تحمل شکنجه‌ها و صبر و بردباری در برابر سختی‌ها قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود ‌گذاشتند.

۲۶ مرداد خاطره انگیزترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار امروز به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد و ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام مشترکی صادر کردند. در قسمت هایی از این پیام آمده است: ایران اسلامی دوران سخت و طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پیمود، ایرانی که زنان و مردان مسلمان و غیور آن برای فردای بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ایستادند... ایرانی که مردمانش با شهیدان، جانبازان و آزادگان برای استقلال و آزادی جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

در این بیانیه افزوده شده است: روز ۲۶ مرداد، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که با تحمل شکنجه‌ها و صبر و بردباری در برابر سختی‌های دوران اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی؛ در فضایی آکنده از عطر کربلای حسینی، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود ‌گذاشتند و این روز شیرین را به یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل کردند. درود خداوند بر آزاد‌گان غیور که از نخستین سپیده‌های بازگشت به وطن تاکنون در عرصه های مختلف همواره منشاء خیر، برکات و سربلندی بوده‌اند.

این بیانیه می افزاید: اینجانبان فرارسیدن بیست و ششم مرداد سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان عزیز را تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم همه کسانی که در راه اعتلای ایران اسلامی ایثارگری کرده و می کنند به یاری خداوند سبحان و در پناه امام عصر(عج)، همواره در صحت و سلامت و پیروز باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه