English

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید علی مهدی‌ نژاد اعلام کرد :

گرچه به این سمت منصوب شدم و با وجود فاصله جغرافیایی، اما دعاگوی مردم استان سمنان هستم

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید علی مهدی‌ نژاد در واکنش به گرانی گفت: وقتی امام علی (ع)، مالک اشتر را به مصر فرستادند، چهار دستور مهم به ایشان دادند و عمده آن، رفع مشکلات معیشتی مردم بود.

گرچه به این سمت منصوب شدم و با وجود فاصله جغرافیایی، اما دعاگوی مردم استان سمنان هستم

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد، مدیر پیشین حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان از انتخاب شدنش به عنوان امام جمعه علی‌آباد گلستان خبر داد و اظهار داشت: گرچه به این سمت منصوب شدم و با وجود فاصله جغرافیایی، اما دعاگوی مردم استان سمنان هستم.
وی همچنین در واکنش به گرانی و مشکلات معیشتی مردم، رفع دغدغه‌های عمومی را از وظایف تعریف‌شده برای دولت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: وقتی امام علی (ع)، مالک اشتر را به مصر فرستادند، چهار دستور مهم به ایشان داد ندو عمده آن، رفع مشکلات معیشتی مردم بود.
مهدی‌نژاد تأکید کرد: با توجه به اینکه همه چیز در اختیار دولت است و امکانات خدادادی در قالب منابع نفت، گاز و معادن دیگر زیاد است، دولت باید درآمدهایش را ساماندهی کند.
امام جمعه سابق گرمسار با اشاره به اینکه درآمدها به اندازه نیاز جامعه مصرف شود، افزود: هزینه‌های دولت را باید کم کرد؛ مسؤولان نگاه ویژه به مسائل عمرانی داشته باشند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید رفع مشکلات معیشتی مردم را به برجام گره بزنیم.
مهدی‌نژاد با بیان اینکه عدم توجه به تولید داخل در کشور بسترساز رشد تورم بوده است، اضافه کرد: از دولت توقع داریم تا تولید داخل و تولیدکنندگان را حمایت کند و توجه به این بخش را در لیست برنامه‌های اصلی‌اش قرار دهد.
امام جمعه سابق گرمسار با تأکید بر اینکه دولت پاک‌سازی کامل در حوزه‌های مدیریتی را تمام عرصه‌ها انجام دهد تا جلوی اختلاس‌ها گرفته شود، گفت: برخی از مسؤولان تنها وقت می‌گذرانند و کار نمی‌کنند.
مهدی‌نژاد اظهار کرد: بعضی از مدیران کارشکنی هم می‌کنند و برخی‌ها بیشتر به خارج توجه دارند و به مردم توجه ندارند و درمجموع پاک‌سازی جدی در بدنه دولت نیاز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر