English

بهترین مکان های گردشگری در تور ترکیه

ترکیه یکی از کشور های بسیار جذاب برای مقاصد گردشگری است. ترکیه به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک در بین خاورمیانه و اروپا و حضور ترکیه در جاده ابریشم از دیرباز این کشور را در یک موقعیت استراتژیک قرار داده است.

بهترین مکان های گردشگری در تور ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج، ترکیه یکی از کشور های بسیار جذاب برای مقاصد گردشگری است. ترکیه به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک در بین خاورمیانه و اروپا و حضور ترکیه در جاده ابریشم از دیرباز این کشور را در یک موقعیت استراتژیک قرار داده است.

راهنمای گردشگری تور ترکیه

شهر های مختلف ترکیه از نظر گردشگری مقصد بسیاری از گردشگران است. ترکیه در کنار موقعیت استراتژیک خود از طبیعتی بسیار زیبا هم برخوردار است که جذابیت این کشور برای سفر را چندین برابر می کند.

در تور ترکیه شما می توانید از شهر های مختلف این کشور دیدن نمایید.

تور استانبول

در تور استانبول شما می توانید از مسجد ایاصوفیه ، میدان تقسیم و سایر مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. تور استانبول در بین تور های گردشگری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است ، استانبول به دلیل داشتن دو بخش بسیار زیبای اروپایی و آسیایی توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب نماید.

تور آنتالیا

یکی دیگر از مقاصد گردشگری در تور ترکیه ، تور آنتالیا است. در تور آنتالیا هم شما می توانید بهترین مکان های گردشگری این شهر را بشناسید. آنتالیا زیبایی خاصی را دارد که شما می توانید در پکیج های گردشگری این شهر زیبا را  در مقاصد گردشگری خود قرار دهید.  در تور آنتالیا شما می توانید از هتل های چند ستاره زیبا در کنار ساحل دریا از سفر خود لذت ببرید.

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی از دیگر تور های جذاب ترکیه می باشد که فاصله این شهر ساحلی زیبا از فرودگاه ازمیر ترکیه حدود یک ساعت است ، در تور کوش آداسی علاوه بر گردش های شهری می توانید به مراکز خرید پوشاک این شهر هم نظر داشته باشیدکه یکی از بهترین تفریحات این تور گردشگری است.

آژانس گردشگری دلارام تور کارگزار تور ترکیه

آژانس دلارام سیر یکی از بزرگترین آژانس های گردشگری در حوزه تور های مسافرتی به مقصد ترکیه است. آژانس مسافرتی دلارام سیر با کادری مجرب در سالیان دراز خدماتی ارزنده در حوزه تور های مسافرتی به کشور ترکیه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه