English

تردد در آزادراه زنجان - قزوین رو به افزایش است

رئیس پلیس راه استان زنجان از افزایش بار ترافیکی در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: با توجه به پایان یافتن تعطیلات لازم است رانندگان با احتیاط و حوصله بیشتری حرکت کنند.

تردد در آزادراه زنجان - قزوین رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر شیرمحمدی با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان اظهار داشت: تردد در مسیر آزادراه زنجان - قزوین در حال افزایش است و از بعدظهر به حالت نیمه سنگین تبدیل می‌شود.

وی به حداقل رسیدن تصادفات را مستلزم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برشمرد و عنوان کرد: رانندگان در رسیدن به مقصد عجله نکنند و از سرعت غیرمجاز جدا بپرهیزند.

رئیس پلیس‌ راه استان زنجان با تاکید بر اینکه رانندگان هنگام خواب‌آلودگی رعایت نکنند، تصریح کرد: در محل امن توقف کنند و با استراحت لازم دوباره به شرایط عادی برگردند.

وی از بروز یک حادثه در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس سبب فوت راننده و مصدومیت سرنشین شد.

شیرمحمدی گفت: روز گذشته یک دستگاه پژو 405 با موتور سیکلت برخورد کرده و سبب فوت موتورسیکلت‌سوار شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در آزادراه زنجان - قزوین ‌ در آماده باش کامل هستند، گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ارتقای ایمنی در جاده‌ها کمک کنند و با توجه به اینکه امروز آخرین روز تعطیلات است و تمام مردم در مسیر بازگشت حضور دارند توصیه می‌شود عجله نکنند و با صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه