English

تور فرانسه: چگونه به فرانسه سفری عالی و ارزان داشته باشیم

یافتن راهی برای خرید تور فرانسه، با وجود آژانس های مسافرتی مانند سارینا پرواز پارس امروزه کار سختی نیست. اما آیا می توانیم بهترین استفاده را از تور گردشگری فرانسه ای که می خرید داشته باشیم؟

تور فرانسه: چگونه به فرانسه سفری عالی و ارزان داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، خیلی سخت است که عاشق پاریس نباشید ولی زمان می برد تا در آنجا احساس راحتی کنید. ممکن است حس برخورد با فرهنگی بیگانه در شما بسیار قوی باشد. بنابراین، در اینحا 10 روش برای افزایش سطح آرامش و راحتی شما ارائه می شود تا زمانی که برای تور فرانسه برنامه ریزی می کنید، این راهنمایی های اولیه را به آن اضافه کنید.

 

10 نکته ای شگفت انگیز درباره تور فرانسه

در تور فرانسه همه چیز را به آرامی انجام دهید

اگرچه عجله دارید پاریس را ببینید ولی با عجله هیچ لذتی نخواهید برد. یک لحظه زیبا، یک نوشیدنی، یک منظره، همه اینها زمانی خوب است که بتوانید از آنها لذت ببرید. با نوشیدن یک قهوه بعد از صرف هر وعده غذایی، سعی کنید خود را آرام کنید. فقط با یک قهوه پاریسی مناسب، نه با یک لیوان بزرگ پر از شیر قهوه. این شیوه کوچک و ظریف، کاری است که تمام مردم محلی با آن غذای خود را خاتمه می دهند. برای جلوگیری از کافئین بهتر است یک نوشیدنی به نام دیکا سفارش دهید.

در تور فرانسه عاشق نانوایی و شیرینی پاریس می شوید

بنابراین، باید دو نکته کلیدی را درباره خرید در مراکز رستورانی و نوشیدنی در فرانسه بدانید. اول اینکه عبارت à emporter (ا - امپوقتی) به معنای این است که شما می خواهید خرید خود را با خود ببرید. دوم اینکه عبارت sur place (سوق پلس) به این معنی است که قصد دارید در همان محل آن را میل کنید. خدمتکاران ممنون می شوند اگر این نکته را رعایت کنید، زیرا بقیه حتما این کار را انجام می دهند.

پاریس یک شهر قدیمی با مکان های فریبنده و دلربا است

پیاده روی بهترین راه برای دیدن پاریس در تور فرانسه برای شما خواهد بود. بنابراین، قبل از اینکه خود را آماده ی تور فرانسه کنید، حتما پاهای خود را پدیکور کنید. با این کار قطعا متاسف نگشته و استقامت بالایی خواهید یافت. تور پاریس فرانسه، رم ایتالیا و پراگ با قیمت مناسب را از دست ندهید.

توصیه برای خانم ها : رژ لب بزنید!

هیچ چیز به یک دختر به این اندازه حس خوبی نمی دهد و در پاریس، این کار به شما اعتماد به نفس می دهد.

در پیاده رو مراقب باشید

در خارج از بلوار های بزرگ، پیاده رو ها بسیار باریک هستند. با این حال، پاریسی ها در آن شلوغی در حال صحبت کردن با تلفن هستند. با نگاه مسخ شده به یک مغازه یا غروب آفتاب به راحتی می توانید به طور ناگهان به شخص دیگری برخورد کنید. شلوغی در پیاده روی های پاریس چیزی طبیعی است. حواس خود را به محیط اطراف جمع کنید و از تصادفات اجتناب کنید.

در تور فرانسه قبل از عکس گرفتن در بازار ها، درون بوتیک ها و یا از افراد، حتما اجازه بگیرید

در اینجا، قانونی به نام حق تصویر برای افراد وجود دارد و به ویژه فروشندگان بازار به این نکته بسیار اهمیت می‌دهند. قبل از عکاسی از یک مغازه، در بازار و یا یک گل زیبا، فقط کافیست مودبانه درخواست کنید. به ندرت کسی به شما نه می گوید، مگر اینکه پای بچه ها در میان باشد. همچنین، با وجود اینکه مردم در گوشی های هوشمند غرق شده اند، اکثر موزه ها عکاسی با فلش را ممنوع کرده اند. اگر این کار را انجام دهید، نگهبانان عصبانی به طرف شما خواهند آمد.

چند کلمه ساده را برای استفاده در تور فرانسه یاد بگیرید

پاریسی ها بیشتر از کلمه pardon (پقدون که معمولا ن تلفظ نمی شود) به جای کلمه excusez-moi (اکس کوزه موا) استفاده می کنند. هر دو به معنای ببخشید هستند. برای رسیدن به درب مترو به این کلمه نیاز خواهید داشت. همچنین تشکر و سلام کردن و عبارات ساده را از فرانسوی ها یادبگیرید و یا از راهنمای تور خود بخواهید که به شما لغات پرکاربرد روزمره را یاد بگیرید. بالاخره اگر تشکر به زبان فرانسوی بلد باشید خیلی جاها می توانید از تشکر کردن لذت ببرید و هم توجه فرانسوی ها را جلب کنید.

در خیابان ها، پارک ها یا مترو بی توجه نباشید

مرکز پاریس کاملا امن است اما افرادی وجود دارند که ممکن است در مراکز پر ازدحام فضا را برای شما تنگ و کوچک کنند. اگر در محل شلوغی هستید، ممکن است شخص دیگری به آن ها تذکر دهد. اگر نه، مستقیما و با قدرت بگوئید N’insistez pas! (اصرار نکنید یا فشار ندهید). به این نکته همچنین در تور ایتالیا نیز باید توجه کنید و مراقب خود و اموالتان باشید. به خصوص در تور دور ایتالیا.

وقتی می خواهید از در مترو خارج شوید، مجبور هستید فشار وارد کنید

یک در فلزی سنگین که با سبز روی آن نوشته شده POUSSEZ. فشار وارد کرده و در را باز کنید تا فرد پشت سری به شما ضربه نزند. از آنجا که درها سنگین هستند، این حرکات کوچک بسیار اهمیت دارند. در یک نظرسنجی شهری، پاریسی ها ادعا کردند که اخیرا رفتار های مناسب و پسندیده در حال کاهش هستند.

در کافه ها، اگر میز مناسبی انتخاب کنید، احساس بهتری خواهید داشت

قصد خوردن غذا ندارید؟ پس در جایی که برای غذا خوردن تعیین شده ننشینید. در مقابل هم، پشت میز مخصوص نوشیدن (بار) برای خوردن غذا ننشینید. با این کار می توانید به راحتی پول را پرداخت کرده و محل را ترک کنید، بعلاوه می توانید مقداری پول نیز ذخیره کنید.

در پایان، چرا وقت خود را در تور فرانسه صرف استرس برای خرید سوغاتی کنید؟ در اینجا دو انتخاب خوب و کامل که هر دو به راحتی بسته بندی شده و برای هر سنی مناسب هستند که توسط سایت های فرانسوی توصیه شده اند را پیشنهاد می کنیم:

  • ست ظروف صبحانه: سبک مانند پر، جذاب و به راحتی قابل شستشو. این سوغاتی پاریسی برای پیک نیک بسیار عالیست. ترجیح من شیرینی پزی پیزلی است ولی شما ممکن است برای چای یا قهوه به پولکا یا کینگهام بروید. سبک "مد قدیمی" مخصوص فرانسه است.
    آدرس فروشگاه:
    خیابان چهارم در خیابان هشتاد ، خیابان ششم در منطقه اقون دی سومون و خیابان نهم در خیابان هوخه در ورسای
  • عسل پاریس: شیشه های کوچک و جذاب عسل از زنبور های بالای منطقه مقی در چهارم اقون دی سومون و اکوله میلیتق. منطقه دوم روبروی برج ایفل است که روی برچسب آن نیز مشاهده می شود. این عسل در سال 2012، که به معنای واقعی طعم و مزه پاریس را می دهد، به عنوان بهترین عسل انتخاب گردید.

  • آدرس فروشگاه:
    گراند اپی سقی، در خیابان سی و هشتم سوقه در هفتم اقون دی سومون قابل دسترس است.

    تور فرانسه قطعا لذت فراموش نشدنی برای شما از یک سفر خارجی فوق العاده خواهد داشت و هرچه زودتر برای سفری به یادماندنی برنامه ریزی کنید قطعا پشیمان نخواهید بود . برای رزرو تور فرانسه با ما در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی