English

در نشست معاون رئیس جمهور با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مطرح شد

تأمین ۲۵ درصد اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش/ راه اندازی سامانه الکترونیکی ۱۳۵ در سازمان تعزیرات حکومتی

در نشست معاون رئیس جمهور با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تأمین 25 درصد اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش و راه اندازی سامانه الکترونیکی 135 در سازمان تعزیرات حکومتی مطرح شد.

تأمین 25 درصد اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش/ راه اندازی سامانه الکترونیکی 135 در سازمان تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی اصغر طلوعی نماینده وزارت آموزش و پرورش در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جلسه دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تسهیلات این وزارتخانه برای اسکان فرهنگیان اظهار داشت: با هدف اسکان ارزان قیمت برای فرهنگیان در ایام نوروز 105 هزار کلاس درس، 261 مرکز آموزشی و رفاهی،300 مرکز اردوگاهی و 50 پردیس دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله 25 درصد اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش تامین می شود، گفت: 25 هزار همکار در طرح اجرایی اسکان نوروزی با اولویت اسکان فرهنگیان مشارکت دارند.

نماینده وزارت آموزش و پرورش در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بیان کرد: در حالی که آموزش و پرورش در زمینه تامین بودجه با مشکلات بسیاری رو به رو است اما همواره سعی داشته در زمینه اسکان فرهنگیان تمهیدات لازم را فراهم آورد.

در ادامه محمدحسن سرابیان رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان برای تسهیل سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: دو فعالیت جدید در تعزیرات با دستور وزیر دادگستری با هدف ارائه خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران نوروزی انجام شد.

وی افزود: مهم ترین اقدام صورت گرفته در تعزیرات آغاز زودهنگام ستاد کشیک نوروزی این سازمان از 17 روز قبل از شروع به کار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و راه اندازی سامانه الکترونیکی 135 ویژه دریافت شکایات و گزارش های مردمی از بهمن ماه بود.

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات در سامانه الکترونیک 135 تصریح کرد: شکایات و گزارش های مردمی به صورت الکترونیکی ثبت و در کارتابل مدیرکل استانی به شعبه و یا گشت مشترک ارجاع و پرونده مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه