English

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان فارس:

تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری در استان فارس برگزار می شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: تورهای نیم روزه و یک روزه در سطح استان فارس به ویژه در شهر شیراز با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان و کاهش حجم ترافیک برگزار می شود.

تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری در استان فارس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید مؤید محسن‌نژاد با اشاره به زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مبنی بر ارائه خدمات متفاوت اظهار داشت: در راستای نوروزی متفاوت، برنامه‌های مختلفی در قالب  برنامه‎های نوروزگاهی در کنار معرفی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی استان برپا شد که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس افزود: علاوه بر این، در روز آخر منتهی به پایان سال و زمان تحویل سال برنامه‌های شاد و مفرحی نیز در کنار تخت جمشید و پاسارگاد برگزار شد که این موضوع نشان از اهمیّت میراث تاریخی و فرهنگی ایرانیان نزد مردم دارد.

وی با اشاره به استقرار راهنمایان تورهای گردشگری در تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و موزه‌ها تصریح کرد: امسال با هدف بهبود خدمات گردشگری، با استقرار راهنمایان در محل اسکان مسافران، اتوبوس‌هایی که مزیّن به اماکن و جاذبه‌های گردشگری شیراز است، با برگزاری تورهای نیم روزه و یک روزه در سطح استان به ویژه در شهر شیراز نه تنها به معرفی جاذبه های گردشگری استان می‌پردازند بلکه از حجم ترافیک و تردد در سطح شهر نیز کاسته می‌شود.

محسن‌نژاد افزود: تورهای 2-3 روزه نیز تدارک دیده شده که با همکاری آژانس‌های مسافرتی به دنبال ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی هستند، از سوی دیگر سعی شده با پوشش گسترده اینترنت و چتر وای.فای رایگان، افراد با ورود به شهر بتوانند با اتصال به خط اینترنت از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت یازدهم درتوسعه استان‌ها، توجه به حوزه گردشگری است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به تمهیدات صورت گرفته در دولت یازدهم در حوزه گردشگری، پیشرفت‌هایی خوبی حاصل شده است که امیدواریم این نگاه و تمرکز بر گردشگری زمینه توسعه همه‌جانبه کشور را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی