English

۲۰ گشت امر به معروف و نهی از منکر ویژه عید فطر در اماکن گردشگری بویراحمد مستقر شدند

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد از حضور ۲۰۰ نفر در قالب ۲۰ گشت امر به معروف و نهی از منکر ویژه عید سعید فطر در اماکن گردشگری بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با فعالیت مطلوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شاهد کاهش چشمگیر منکرات به خصوص در شهرستان بویراحمد بودیم.

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید، یادآور شد: سال گذشته در چنین روزی استان ما به جهت ورود مسافر یکی از شلوغ‌ترین استان ها بود.

وی ادامه داد: سال گذشته بیشترین حجم مسافر وارد استان ما شد ضمن اینکه مشکلاتی نیز اتفاق افتاد.

این مسؤول ضمن گلایه‌مندی از برخی مسئولان، گفت: برخی از آنها به صورت وسیعی مانور حجم ورود مسافر به استان را دادند اما هیچ عکس‌العملی نسبت به وقوع منکرات به وجود آمده در سال گذشته نشان ندادند.

فتاح‌زاده، منکرات اتفاق افتاده در گذشته را به بیشتر به دلیل عدم وجود آمرین به معروف و ناهیان از منکر در مکان‌های گردشگری بیان کرد و گفت: امسال اجازه نمی‌دهیم منکرات گذشته اتفاق بیفتد.

وی از حضور ۲۰۰ نفر در قالب ۲۰ گشت امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های گردشگری ویژه روز عید فطر در مکان‌های گردشگری بویراحمد خبر داد و یادآور شد: وجود گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر در این مکان‌ها زمینه امنیت بیشتر مردم را فراهم می‌کند.

مسؤول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری کلاس‌های احکام، نقاشی، مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی و برگزاری نماز جماعت در مکان‌های تفریحی مانند آبشار و پارکها را از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در روز عید فطر و تعطیلات عنوان کرد.

فتاح‌زاده با آرزوی سفری خوش برای همه مسافران و گردشگران، از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست جهت برقراری امنیت مردم و جلوگیری از بروز منکرات نهایت همکاری را با گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های تفریحی و گردشگری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر