English

در گفت‌وگو با موج:

تمام وعده‌هایمان را در قبال حادثه سقوط هواپیما عملی خواهیم کرد / اعتراض مردم به «آخوندی» با شعار «استعفا بده»

وزیر راه و شهرسازی گفت: به تمام وعده‌هایمان در قبال حادثه سقوط هواپیما عمل خواهیم کرد.

تمام وعده‌هایمان را در قبال حادثه سقوط هواپیما عملی خواهیم کرد / اعتراض مردم به «آخوندی» با شعار «استعفا بده»

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه موقت تهران، غلا‌م‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری استان، مدیران کل‎‌ استان، فرمانده سپاه فتح، فرمانده نیروی انتظامی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار موج، با بیان اینکه به منظور همدردی و عرض تسلیت در این مراسم شرکت کردم، اظهار کرد: همانطوری که به مردم وعده دادم بودیم، تمام وظایف و مأموریت‌هایمان را در قبال این حادثه به انجام می‌رسانیم.

آخوندی تصریح کرد: امروز هم در اینجا به همراه آقای حجت‌الاسلام ابوترابی امام جمعه محترم موقت تهران به این مراسم آمده‌ام که در کنار مردم یاسوج و بویراحمد باشم و با آنها ابراز همدردی کرده باشم.

وی در پاسخ به سووالی دیگری که چه برنامه‌ای برای فرودگاه یاسوج و از سر گیری پروازها خواهید داشت، اظهار کرد: انشاء‌الله به زودی پروازها در یاسوج از سر خواهد گرفت و طولی نخواهد کشید.

به گزارش موج، بعد از اتمام مراسم یاد بود جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج در مصلی امام خمینی(ره) برخی از مردم به سمت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رفتند و با شعار «استعفا بده» نسبت به عملکرد این وزیر دولت تدبیر و امید اعتراض کردند.

وزیر بعد از هجوم مردم خیلی سریع از مصلی یاسوج با همکاری تیم محافظتی خود خارج شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر