English

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد :

حکم شهرداران جدید شهرهای دهدشت، چرام و مادوان صادر شد / حکم شهردار یاسوج در مراحل پایانی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حکم شهرداران شهرهای دهدشت، چرام و مادوان صادر شد و در روزهای آینده معارفه آنها انجام می‌گیرد.

حکم شهرداران جدید شهرهای دهدشت، چرام و مادوان صادر شد / حکم شهردار یاسوج در مراحل پایانی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عبدالکریم عزیزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حکم سه شهردار شهرهای دهدشت، مادوان و چرام در روزهای گذشته توسط سید موسی خادمی امضاء و صادر شده است.

وی افزود: بنا بر این حکم اسفندیار برخه شهردار دهدشت، داریوش جهانبخش شهردار مادوان و علی نوری‌زاده شهردار چرام با امضاء سید موسی خادمی استاندار صادر شد که در روزهای آینده معارفه آنها انجام می‌گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به سئوالی مبنی بر آیا امکان عدم صدور حکم برای شهرداران معرفی شده وجود دارد؟، اظهار داشت: روند ادارای انتصاب شهرداران معرفی شده در دست اجرا است و احتمال اینکه برخی افراد ناتوان و ضعیف معرفی نشوند، وجود دارد.

وی در ادامه به حکم شهردار یاسوج اشاره کرد و گفت: صدور و ابلاغ حکم شهردار یاسوج توسط وزارت کشور در مراحل پایانی بوده و به زودی شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز معرفی خواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شوراهای اسلامی از ورود به مسائل قومی، طایفه‌ای و جناح بازی پرهیز کنند چرا که دود انتخاب شهردار ناکارآمد به چشم مردم می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر