English

وزنه‌بردار ایرانی نقره گرفت

هفتمین روز از رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در شهر تفلیس گرجستان با مصاف مدعیان دسته ۱۰۵ کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ «پیمان جان» در نخستین حرکت یکضرب خود وزنه ۱۵۸ کیلویی را بالای سر برد. سپس حرکت دوم وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی را مهار کرد و سومین بار نیز وزنه ۱۶۷ را به نام خود ثبت کرد تا در جایگاه چهارم قرار گیرد. وی در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم وزنه۲۰۷ کیلویی نتوانست دو بار پیاپی بالای سرببرد تا در حرکت دوضرب به جایگاه پنجم و در مجموع با ۳۶۷ کیلوگرم به مقام پنجمی بسنده کند.

علیرضا دهقان دیگر وزنه بردار کشورمان در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، ‌ در حرکت یکضرب ابتدا وزنه ۱۶۵کیلوگرمی را نتوانست مهار کند ولی در حرکت دوم وزنه ۱۶۵ کیلویی را بالای سر برد و برای سومین حرکت وزنه ۱۷۱ کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا به دلیل اختلاف وزن نسبت به وزنه بردار اسپانیایی در جایگاه سوم و مدال برنز برسد. وی در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۲۱۳ کیلوگرمی را دو بار نتوانست بالای سر برد تا با به مدال نقره دوضرب و با مجموع ۳۷۸ کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست یابد. بدین ترتیب دهقان این رقابتها را با دو مدال نقره و یک برنز به پایان رساند.

نتایج سه وزنه‌بردار برتر دسته ۱۰۵ کیلوگرم به شرح زیر است:

یکضرب:۱ - چخیدزه(گرجستان): ۱۷۲کیلوگرم ۲ - ولاسکو(اسپانیا): ۱۷۱کیلوگرم(اختلاف وزن ۱۰۳٫۹۶) ۳ - علیرضا دهقان(ایران): ۱۷۱کیلوگرم(وزن بدن ۱۰۴٫۳۶)

دوضرب:۱ - سولوئف(روسیه): ۲۱۰کیلوگرم ۲ - علیرضا دهقان(ایران): ۲۰۷کیلوگرم ۳ - چخیدزه(گرجستان): ۲۰۷کیلوگرم(وزن بدن۱۰۵ کیلوگرم)

مجموع:۱ - چخیدزه(گرجستان): ۳۷۹کیلوگرم ۲ - علیرضا دهقان(ایران): ۳۷۸کیلوگرم ۳ - سولوئف(روسیه): ۳۷۵کیلوگرم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه