English

تهران و سمنان، مرکز و شرق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد

طی24 ساعت آینده در بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار باران، وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و در استان‌های تهران، سمنان، اصفهان و قم وزش باد شدید موقت، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

تهران و سمنان، مرکز و شرق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق پیش بینی های هواشناسی در 24 ساعت آینده با نفوذ جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت همراه با افت محسوس دما خواهیم بود که بیشترین شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

24 ساعت آینده در بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار باران، وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و در استان‌های تهران، سمنان، اصفهان و قم وزش باد شدید موقت، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در دامنه‌های البرز مرکزی، در بخش‌هایی از تهران و سمنان، مرکز و شرق کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب به کشور، بارش در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و دامنه‌های زاگرس غربی و مرکزی به صورت رگبار و رعدوبرق و وزش باد ادامه خواهد داشت؛ روز سه‌شنبه شدت بارش‌ها در تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خواهد بود.

‌با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها‌ روز سه‌شنبه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های شمالی البرز در استان مازندران و روز چهارشنبه‌ در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، قزوین و البرز پیش‌بینی می‌شود.

امروز دریای خزر و روز سه‌شنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 30 و 19 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و اردبیل و زنجان با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهند بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز چهارم خردادماه سال جاری 161.1 میلیمتر ثبت شد؛ میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 205 میلی‌متر بود‌ بنابراین بارش‌های سال جاری تا این تاریخ 21.4 درصد کمتر از سال گذشته است.

بیشترین میزان بارش در هفته سی‌وپنجم سال زراعی متعلق به منطقه هرسین در استان کرمانشاه به میزان 55.4 میلیمتر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه