English

راه های دو شهرستان مرزنشین سرپل ذهاب و قصرشیرین ایمن می شوند

روسای ادارات راه وشهرسازی شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین از انجام عملیات ایمن سازی محورها در راه های این حوزه ها خبر دادند.

راه های دو شهرستان مرزنشین سرپل ذهاب و قصرشیرین ایمن می شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس راه و شهرسازی سرپل ذهاب در این رابطه اظهار داشت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی در جهت ایمنی بیشتر حوزه استحفاظی این شهرستان موفق شدیم با استفاده از اکیپ‌ها و ماشین‌آلات راهداری در اختیار، نسبت به اجرای عملیات لکه‌گیری محورهای بخش قلعه شاهین - کمربندی سرپل ذهاب از خروجی شهر به سمت ورودی رمپ C، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیغه زنی و پاک‌سازی حریم راه در محور قلعه‌ی رشید آقا و جاده اصلی و تمام جاده‌های فرعی، پاک‌سازی پارکینگ‌ها و توقف گاه‌های راه اصلی(بزرگراه)، شانه سازی و قنو زنی محور آسیاب فرمز، ساماندهی و چینش نیوجرسی‌هایی که در اثر برخورد وسایل نقلیه جابجا شده‌اند، همچنین ترمیم و مرمت گارد ریل‌هایی که در اثر تصادف وسایل نقلیه معیوب شده‌اند، از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در حریم راه سرپل ذهاب بوده است.

در ادامه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قصرشیرین در تشریح اقدامات راهداری حوزه استحفاظی خود، در یک‌ماهه اخیر ابراز داشت: عملیات خاک‌برداری ترانشه بری دریکی از نقاط پرحادثه این محور با ۳۲۸۰۰ مترمکعب عملیات خاک‌برداری، در کیلومتر ۲۱ محور چم امام حسن، محور قصر شیرین –گیلان غرب باعثافزایش ۱۲۰۰ متر شعاع دید رانندگان شد.

وی افزود: نصب ۱۰ عدد تابلو در محور قصر شیرین - ریخک، پاک‌سازی ۸۰ کیلومتر در محورهای این شهرستان به طول ۸۰ کیلومتر، لکه‌گیری معابری همچون محورهای قصر شیرین به ریخک، کمربندی قصر شیرین، باند رفت و محور خسروی به طول بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع، ریزش برداری و پاک‌سازی سطح راه به مقدار ۵۰ مترمکعب در این محور از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده توسط راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

گفتنی است با توجه به نقش بی‌بدیل تابلوها در جهت کاهش سوانح رانندگی، عملیات نظافت و شستشوی مستمر تابلوهای راه اصلی و فرعی، ساماندهی و رنگ‌آمیزی تابلوهای آسیب‌دیده و گشت ۲۴ ساعته راهداری و رصد ترافیک عبوری از راهه‌ای شهرستان‌ها در هر دو شهرستان به‌صورت در حال انجام هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه