English

جذب نیرو برای راه اندازی و بهره برداری مراکز جدید الاحداث

آگهی استخدام ۳۶۶ نفر به‌صورت پیمانی برای انجام خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منتشر شد.

جذب نیرو برای راه اندازی و بهره برداری مراکز جدید الاحداث

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر نیروی انسانی دانشگاه با اعلام مطلب فوق افزود: ۳۵۶ ردیف در مشاغل بهداشتی - درمانی شامل پزشک، پرستار، ماما، داروساز، کارشناس تغذیه، کارشناس پذیرش و آمار مدارک پزشکی، کارشناس بررسی و آمار مدارک پزشکی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کاردان و کارشناس آزمایشگاه، کاردان و کارشناس فوریت‌های پزشکی، کارشناس امور بیمارستان‌ها و … است.

خانم نصرتی با تأکید بر اینکه این مجوز برای رفع بخشی از کمبودهای نیروهای انسانی و راه‌اندازی و بهره‌برداری از مراکز جدیدالاحداثصادرشده است، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه جذب هرچه بیشتر نیروها در استان فراهم شود.

وی ضمن اعلام جذب ۱۰ نفر در رشته‌های غیربهداشتی درمانی تحت عنوان حسابدار، کارگزین، کارشناس آمار، کارشناس رایانه، کارشناس برق و کارشناس ساختمان جمع کل نیروهای جدیدی که به دانشگاه خواهند پیوست را ۳۶۶ نفر دانست.

نصرتی از متقاضیان این آگهی استخدام خواست حداکثر تا تاریخ ۹۵/۵ / ۶ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک اقدام کنند و از مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه خودداری نمایند.

ضمناً متقاضیان می‌توانند برای رفع هرگونه ابهام یا سؤال با کارشناسان استخدام با شماره تلفن ۳۸۳۵۷۰۹۵ مشورت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه