English

دوره آموزش گیوه بافی در روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار می شود

دوره آموزشی گیوه بافی زنانه و مردانه در روستای نسمه با همکاری اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه برگزار می شود.

دوره آموزش گیوه بافی در روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه با اعلام این خبر افزود: با توجه به نشست ما بین دهیار روستای نسمه و مدیر آموزشگاه ومجتمع آموزشی مولوی اداره میراث فرهنگی شهرستان در راستای آموزش و ترویج صنایع دستی شهرستان پاوه مقرر شد یکدوره کلاس آموزش گیوه بافی زنانه و مردانه در روستای نسمه برای بانوان برگزار شود.

وی افزود: این دوره آموزشی توسط آموزشگاه مولوی در محل دهیاری نسمه وبا حضور ۴۰ نفر بانوان هنر جو و مشتاق این رشته بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود.
شریفی تصریح کرد: در پایان مقرر شد دهیاری نسبت به ثبت نام و در اختیار قرار دادن مکان برگزاری کلاس و آموزشکده مولوی نسبت به برگزاری کلاس ها اقدام نمایند.
رئیس اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در خاتمه اظهار داشت: این اداره ضمن معرفی وتایید استاد کار و صدور کارت پایان دوره برای شرکت کنندگان در صورت تمایل افراد دارای مدرک را برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی می نماید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه