English

خدمات ویژه و رایگان سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه در شب‌های قدر

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه از ارائه خدمات ویژه در شب های قدر خبر داد.

خدمات ویژه و رایگان سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه، پیرامون برنامه‌های این سازمان در شب بیست و یکم، بیست و سوم و راهپیمایی بزرگ روز قدس و مراسم عید سعید فطر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان شب زنده دار و دسترسی آنان به ناوگان حمل و نقل عمومی در شب‌های قدر، بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس مشغول خدمات‌رسانی به عزاداران و روزه‌داران هستند.

کاوه مرد‌‌‌‌‌‌افکن با اشاره به اینکه این اتوبوس ها به صورت رایگان در نقاط پرجمعیت شهر کرمانشاه به شب زنده‌داران ارائه خدمات می‌دهند، افزود: این اتوبوس‌ها در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان پس از اتمام مراسم احیاء در مسیرهای پر جمعیت به‌ویژه در مسیر مساجد جامع، حاج شهبازخان و المهدی(ترکها) به انتقال و جابه‌جایی شب زنده‌داران می‌پردازند.
معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی در شب ۱۹ رمضان نیز به شب زنده‌داران خدمات رسانی کردند، عنوان کرد: اتوبوسها از ساعت ۲۴ تا پایان مراسم شبهای قدر در مکانهای در نظر گرفته شده مستقر می‌شوند.
وی تأکید کرد: این خدمات‌دهی با همراهی کامل واحد نظارت و بازرسی و تعیین بازرسین در ایام لیالی قدر صورت می‌پذیرد.
مردافکن در خصوص برنامه‌های سازمان برای روز جهانی قدس و عید سعید فطر نیز گفت: جهت جابه‌جایی راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران عیدفطر، ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه با صددرصد ظرفیت خود در خدمت شهروندان خواهند بود.
به گفته وی از ساعت۶صبح جمعه و روز عیدفطر سرویس‌دهی شروع می‌شود و اتوبوسها در این دو روز در خیابان فرمانداری، میدان آزادی و سه راه حافظیه مستقر خواهند شد تا در پایان مراسم روز قدس و عید فطر جهت بازگشت و رفاه راهپیمایان و نمازگزاران به ارائه سرویس بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه