English

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در پاسخ به موج؛

وظیفه بنیاد مسکن در ساخت واحدها، تنها تا مرحله نصب چارچوب و پنجره است

رضا خواجه‌ای گفت: بنیاد مسکن تنها واحدها را تا مرحله نصب چارچوب و پنجره تکمیل می‌کند و دیگر مراحل شامل کاشی‌کاری و سفیدکاری را مردم انجام می‌دهند.

وظیفه بنیاد مسکن در ساخت واحدها، تنها تا مرحله نصب چارچوب و پنجره است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در رابطه با واحدهایی که نیاز به تعمیر دارند، گفت: تاکنون کار تعمیر 59 هزار و 930 واحد از مناطق زلزله‌زده آغازشده و 53 هزار و 703 واحد به‌صورت کامل تعمیر‌‌ شده است و بر اساس تعهد داده‌شده تا پایان آبان ماه 20 هزار واحد بازسازی و به مردم تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 16 هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده تحویل متقاضیان شده است، گفت: با ورود خانوارها به داخل واحدهای خود بسیاری از کانکس‌ها و چادرها بلااستفاده هستند.

خواجه خاطرنشان ساخت: دولت درمجموع 73 میلیون تومان در قالب تسهیلات و بلاعوض به‌صورت نقدی به هر خانوار به‌صورت نقدی پرداخت کرده که این مبلغ برای خانوارهای دارای یک واحد مسکونی یک طبقه است و اگر خانواری یک واحد سه‌طبقه داشته این مبلغ ضربدر سه می‌شود و دولت سه 73 میلیون تومان به این خانوارها در قالب تسهیلات و بلاعوض پرداخت می‌کند و در کنار این کمک‌های نقدی، بنیاد مستضعفان متعهد شده 175 هزار تن سیمان موردنیاز مناطق زلزله‌زده را به‌صورت رایگان تأمین کند که تاکنون 125 هزار تن آن وارد منطقه شده و مابقی نیز به‌تدریج وارد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه