English

کرمانشاه میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور

بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور امروز به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه آغاز بکار کرد.

کرمانشاه میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور از 23 لغایت 25 مهرماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه آغازشده است.

بر پایه این گزارش 250 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور در مسابقات بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور حضور دارند.

گفتنی است که مرحله مقدماتی و استانی مسابقات از اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از 17 هزار دانشجو در 500 مرکز پیام نور کشور برگزارشده و درنهایت 250 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری راه‌یافته‌اند.

در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور، شرکت‌کنندگان در شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری و در 34 رشته و با حضور 10 داور برجسته ملی و بین‌المللی رقابت خواهند کرد.

مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور روز 25 مهر با حضور نمایندگانی از دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی