English

صحنه پایلوت برگزاری نمایشگاه های دایمی صنایع دستی در تمام کرمانشاه

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی ویژه هنرمندان و صنعت گران بومی صحنه یکی از اولویت های اساسی این شهرستان است.

صحنه پایلوت برگزاری نمایشگاه های دایمی صنایع دستی در تمام کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ جلیل بالایی در بازدید از نمایشگاه ضیافت شهرستان صحنه که در پارک معلم عنوان کرد: صحنه با داشتن هنرمندان بسیار در عرصه های مختلف بویژه صنایع دستی دارای رتبه بالایی در استان و حتی کشور می باشد.
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی ویژه هنرمندان و صنعت گران بومی صحنه یکی از اولویت های اساسی این شهرستان است.
مدیر کل اداره میراثفرهنگی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی صنایع دستی به صورت پایلوت در صحنه اجرایی خواهد شد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه نیازمند کمک همه مسوولین بویژه شهرداری و شورای اسلامی می باشد.
همچنین منوچهر پاشایی مدیر اداره میراثفرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه در این خصوص افزود: حفظ صنایع دستی گذشتگان و ابزار آلات قدیمی مردمان این دیار از وظایف مسئولین می باشد و باید این صنعت را احیا و حفظ نمود و به نسلهای آینده انتقال داد.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ شب پذیرایی بازدیدکنندگان و همشهریان عزیز می باشد.
پاشایی در پایان گفت: غرفه های پخت غذاهای سنتی و بومی و شیرینی جات محلی بعد از افطار در نمایشگاه پذیرایی روزه داران می باشند
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه