English

بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال به پانزدهمین جشن گلریزان ستاد دیه اهدا شد

پانزدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مدیرکل زندانها، نماینده ولی فقیه ونمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و هیأت مدیره ستاد دیه استان و حضور پرشور بیش از ۲۵۰ نفر از نیکوکاران کرمانشاهی در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال به پانزدهمین جشن گلریزان ستاد دیه اهدا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ در ابتدای این مراسم، آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان در سخنانی به مشکلات مرتبط با خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و همت عمومی برای رفع مشکلات این دسته از اقشار جامعه را ازالویت‌های استان برشمرد.

ترابی، مدیرعامل ستاد دیه شعبه کرمانشاه هم در ادامه همت نیکوکاران‌ استان را در جهت آزادسازی زندانیان جرائم‌غیر عمد نسبت به سال‌های گذشته با رشد مطلوبی توصیف کرد و اهتمام خیرین کرمانشاهی را در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت این دسته از زندانیان مثال زدنی یاد کرد.

وی جلب کمک‌های مردمی برای آزادی محکومان غیرعمد را یک‌ تلاش مقدس برای احیاء و صیانت از کرامت بشری افراد گرفتار اجتماع معرفی کرد، آن افرادی که امید قاطع به اصلاح نفس و رفتارش داشته و هیچ پشتوانه مالی ندارند تحت چتر حمایتی این تشکیلات قرار دارند.

در ادامه این همایش معنوی خیرین خداجوی استانی بیش از یک میلیارد دویست میلیون ریال با هدف آزادی مددجویان واجد شرایط به پانزدهمین جشن گلریزان ستاد دیه اهدا کردند.

همچنین خیران نیک اندیش و خداجو پس از اهدای مبالغ مورد نظر، بر سفره افطار میهمان فضل و بخشش خداوند متعال شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه