English

رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه:

کارتن‌خواب‌های کرمانشاه در ۵ گرم‌خانه بهزیستی نگه‌داری می‌شوند

رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه گفت: سازمان بهزیستی با همکاری شهرداری کرمانشاه اقدام به راه‌اندازی 5 گرم‌خانه ویژه بی‌سرپناهان کرده که از این تعداد 3 واحد آن مشغول فعالیت و 2 گرم‌خانه دیگر نیز به‌زودی دایر می‌گردد.

کارتن‌خواب‌های کرمانشاه در 5 گرم‌خانه بهزیستی نگه‌داری می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، زهره شریفی از اختصاص گرم‌خانه ویژه بانوان نیز خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد 2 گرم‌خانه نیز بااعتبار شهرداری به‌وسیله 2 موسسه، زیر نظارت بهزیستی اداره می‌شوند.

وی در خصوص ظرفیت این گرم‌خانه‌ها اظهار داشت: امسال بهزیستی ظرفیت یکی از سرپناه‌های شبانه خود را 2 برابر کرده و از ظرفیت 30 نفری به 60 نفری افزایش داده است و تعداد 2 گرمخانه شهرداری که توسط مؤسسات بهزیستی اداره می‌شود نیز مجموعاً ظرفیت 60 نفرمی رسد.

شریفی خدمات ارائه‌شده در سرپناه‌های شبانه را شامل وعده غذایی شام، صبحانه، حمام و در بعضی موارد ارائه بسته‌های کاهش آسیب برای افراد در معرض خطر و معتاد عنوان کرد و گفت: افراد بی‌سرپناه و در اصطلاح کارتن‌خواب‌ها می‌توانند در سرپناه‌های شبانه بهزیستی اقامت داشته باشند و در مجموع می‌توان گفت که سالانه بیش از 700 نفر از خدمات سرپناه‌های بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه