English

احترام به آرای جمعی نخستین گام موفقیت شورای پنجم است

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورای شهر پنجم زمانی در اهداف و برنامه‌های خود موفق عمل می‌کند که بتواند مفهوم احترام به آرای جمعی را عملاً اجرا کند.

احترام به آرای جمعی نخستین گام موفقیت شورای پنجم است

طیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه بابیان این مطلب که  فرهنگ همواره در هر جامعه بسترساز رشد و توسعه بوده و هست، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر امور باید فرهنگ جامعه ارتقا یابد به همین منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی یکی از اولویت‌های شورا محسوب می‌شود.

وی درک صحیح و علمی از مقوله‌ی شورا را امری اساسی و در مسیر رشد شهری عنوان کرد و افزود: متأسفانه درک سلیقه‌ای و گاهاً موضع گیرانه از مفهوم شورا و احترام به آرای جمعی زمینه‌ساز بروز مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های مختلف به‌خصوص در تجربه شوراهای شهر گذشته بوده است.

منتخب مردم کرمانشاه در دور پنجم شورای شهر ابراز امیدواری کرد: در این دوره از فعالیت نمایندگان مردم در شورای شهر کرمانشاه بتوانیم با در وهله نخست با احترام به نظرات و نیازهای مردم و بعد آرای یکدیگر گام‌های مهمی در پیشرفت شهر و دیارمان برداریم.

حیدری نظارت قانونمند بر عملکرد شهرداری را اولویت‌ دیگر شورا برشمرد و خاطرنشان ساخت:  رشد شهری و تفهیم رعایت حقوق شهروندی در گروی عمل به تکلیف در راستای قانون از سوی تک‌تک اعضا میسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی