English

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

خانواده های کرمانشاهی مواظب کمپ های غیر مجاز اعتیاد باشند

امید قادری بابیان اینکه ۱۶ کمپ مجاز ترک اعتیاد در استان داریم، گفت: موفق شدیم در استان ۴۰ کمپ غیرمجاز را شناسایی و با آنان برخورد کنیم و توصیه می‌کنیم خانواده‌ها بیماران خود را به کمپ‌های مجاز که مجوز بهزیستی دارند ارجاع دهند.

خانواده های کرمانشاهی مواظب کمپ های غیر مجاز اعتیاد باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان از بازپروری و جمع‌آوری ۱۸۰ معتاد متجاهر در استان در اردوگاه‌های موجود خبر داد و گفت: حرفه‌آموزی معتادان و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بهزیستی صورت می‌گیرد.

قادری خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۴۷۰ نفر زن سرپرست خانوار در استان داریم که تحت حمایت مستقیم و غیرمستقیم بهزیستی هستند.

وی افزود: از این تعداد زن سرپرست خانوار ۱ هزار و ۵۹۱ نفر تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی و ۹۹۴ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرارگرفته‌اند.

وی از پرداخت کمک‌هزینه خرید مسکن به ۱۶ خانوار تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: همچنین هزینه تحصیل ۳۴۴ زن سرپرست خانوار دانشجو از طریق بهزیستی پرداخت می‌شود.

دکتر قادری با تکذیب آمار رتبه دوم کرمانشاه در بحث کودک‌آزاری، اظهار داشت: با همکاری دادستانی جمع‌آوری کودکان خیابانی را آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: سال گذشته استان کرمانشاه رتبه دوم خروج از چرخه حمایت را کسب کردیم که طی آن افراد تحت پوشش خودکفا شده و از چرخه حمایت خارج شدند و برنامه امسال برای زنان سرپرست خانوار هم رساندن آن‌ها به خودکفایی و خروجشان از چرخه حمایت است.

قادری ابراز داشت: ۸۱۸ خانواده چند قلو داریم که از خدمات مختلف سازمان بهزیستی ازجمله تغذیه، آموزش و ... بهره مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه