English

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

تخصیص ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸

سید ارسلان حسینی گفت: برای آماده‌سازی هرچه بهتر ورزشکاران کرمانشاه برای کسب سهمیه و همچنین حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی 2018 بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

تخصیص 12 میلیارد و 500 میلیون دلار برای رقابت‌های آسیایی 2018

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسینی در نشستی خبری با اصحاب رسانه بابیان این مطلب که توجه به امور جوانان تنها وظیفه اداره کل ورزش و جوانان نیست و نیازمند همتی جمعی از سوی تمام ارگان‌هاست، ابراز داشت: جوان و ورزشکار کرمانشاهی پتانسیل‌های بزرگی برای این خطه هستند که متاسفانه به دلیل کم توجهی و بعضا کارهای پراکنده و ناهماهنگ از سوی برخی از مسئولین مبدل به آسیب های بزرگی همچون اعتیاد، بیکاری، بزهکاری و... شده اند.

وی همچنین از کم کاری دستگاه های اجرایی عضو در ستاد ساماندهی امور جوانان گلایه کرد و گفت: متاسفانه 17 دستگاه از 33 عضو ستاد، وظایف قانونی خود را در قبال جوانان بخوبی انجام نمی دهند.

حسینی به جلسه اخیر این ستاد در استان که به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست مدیران کل 33 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان حضور کمرنگی داشتند که نشان دهنده کم توجهی به این ستاد است.

پارک شاهد پارک بانوان نیست، به سرعت پارکی در خور شان زنان کرمانشاهی درست می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم احداث بوستان بانوان و ایجاد فضایی بانشاط برای تحرک و ورزش کردن آنان تاکید کرد و گفت: برای استان و شهری مثل کرمانشاه خوب نیست که بانوانش از وجود چنین فضایی محروم بمانند.

وی همچنین از ضعیف بودن بحث حمایت کننده مالی در ورزش استان نیز سخن گفت و افزود: متاسفانه به صورت مقطعی شاهد حضور حامیان مالی هستیم و معمولا پس از یکی 2 سال از ادامه کار منصرف می شوند و این دردی را دوا نمی کند.

حسینی تصریح کرد: مشکل اعتبار در ورزش تنها منحصر به استان کرمانشاه نیست بلکه به کل کشور برمی گردد که البته فکر می کنم امسال شرایط از سال های قبل برای فدراسیون ها و هیات های ورزشی بهتر باشد.

دو پروژه بزرگ ورزشی در کرمانشاه در راه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از پیگیری جدی احداث 2 پروژه بزرگ ورزشی مستقر در دهکده المپیک (استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری) خبر داد و گفت: از آن جایی که این پروژه ها مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب را نیز دارند روند اجرایی خود را دنبال می کنند و امیدوارم در سال آینده شاهد بهره برداری و افتتاح آن ها باشیم.

وی همچنین بر حفظ شان و جایگاه خبرنگاران ورزشی تاکید کرد و گفت: درب تمامی سالن ها و استادیوم های ورزشی باید به روی این قشر زحمتکش باز باشد و هیچ فردی در اداره کل ورزش و جوانان استان حق ندارد از ورد آن ها به این اماکن جلوگیری کند.

زنگ خطر آسیبهای بی توجهی به ورزش خیلی وقت است به صدا درآمده است

وی ادامه داد: در کشوری مانند سوئد با حدود 10 میلیون نفر جمعیت، 66 درصد جمعیت این کشور به صورت مرتب و روزانه ورزش می کنند که نتیجه آن کسب 800 مدال در رقابت‌های المپیک می شود.

حسینی در پایان گفت: این موضوع در کشورمان کاملا متفاوت است چرا که از جمعیت 80 میلیون نفری، کمتر از 15 درصد ورزش می کنند و نتیجه آن کسب تنها 60 مدال در رقابت‌های المپیک می شود که این موضوع به خوبی تاثیر ورزش کردن در خانواده و آشنا کردن نونهالان و خردسالان از همان ابتدا با مقوله ورزش را نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه