English

خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه از مرز ۴۰۰ تن گذشت

از ابتدای فصل خرید بیش از 400 هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری و در سیلوهای استان ذخیره‌سازی شده است.

خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه از مرز 400 تن گذشت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 70 مرکز خرید استاندارد در سراسر استان برای خرید تضمینی گندم در سراسر استان در نظر گرفته‌شده است که در حال حاضر با پایان یافتن برداشت گندم از مناطق گرمسیری استان تعداد 64 مرکز در مناطق سردسیری در حال انجام است.

رحیمی بابیان اینکه 7 مرکز دولتی خرید گندم در نظر گرفته‌شده است افزود: با استفاده از توان‌بخش خصوصی و مباشران سازمان تعاون روستایی و حضور مستمر ناظرین سازمان جهاد کشاورزی استان از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری شده است.

وی در خصوص کیفیت گندم‌های خریداری‌شده گفت: امسال شاهد ارتقا کیفیت و نیز کاهش درصد سن زدگی گندم‌های خریداری‌شده هستیم.

رحیمی افزود: ظرفیت ذخیره‌سازی استان حدود یک‌میلیون 250 هزار تن است و از این مقدار فضای ذخیره‌سازی،370 هزار تن متعلق به بخش دولتی و 870 هزار تن نیز متعلق به بخش خصوصی و کارخانه‌ها آردسازی است و حدود 10 درصد کل فضای ذخیره‌سازی استاندارد کشور در استان کرمانشاه است.

وی ساعات کاری مراکز خرید را از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب اعلام کرد و از کشاورزان خواست تا با انتخاب زمان مناسب و با ارائه معرفی‌نامه معتبر از مراکز خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به تحویل گندم به مراکز خرید اقدام کنند و از فروش گندم خود به دلالان خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه