English

فاطمه هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه:

رای هر ایرانی تیری محکم بر دهان نااهلان است

فاطمه هاشمی رفسنجانی در سفر انتخاباتی خود به کرمانشاه گفت: روحانی طی چهار سال فعالیتش در سمت ریاست جمهوری تا جایی که توانست برای بازگرداندن کشور به ریل اصلی رشد و توسعه خرج کرد.

رای هر ایرانی تیری محکم بر دهان نااهلان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فاطمه هاشمی رفسنجانی در جمع مردم کرمانشاه بابیان این مطلب که کرمانشاه به عنوان سینه ستبر کشور همواره در مواقع حساس یاور کشور و نظام بوده است، ابراز داشت: وصف رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس همواره زبانزد بوده و هست و به یاد دارم که پدرم هم به‌کرات دراین‌باره سخن می‌گفت.

وی در ادامه به مسئله مهم مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمن همواره کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحدید می‌کند و امروز در کنار شیطنت‌های خارجی، دشمنان ایران کسانی هستند که علیه رشد و توسعه کشور اقدام می‌کنند و تنها به دنبال جمع‌کردن رأی، مسائلی را بیان می‌کنند که دروغ است.

هاشمی رفسنجانی بابیان این مطلب که هرکدام از ما باید پیام‌آوری برای توسعه و آبادانی کشور باشیم و با انتخاب آگاهانه سرنوشتمان را نه‌تنها چهار سال آتی بلکه برای آینده بهتر کشور رقم بزنیم، خاطرنشان ساخت: بنا به تأکید امام راحل انقلاب ما جمهوری اسلامی است یعنی اسلامیتی که متکی بر آرای مردم باشد و جمهوریتی که بر پایه‌ی اسلامی شکل‌گرفته باشد و در این راستا مردم باید دخیل در سرنوشت خود باشند و این مهم‌ترین اصل قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران است و رأی مردم در تمامی ارکان و انتخاب تمامی مسئولین کشور سهیم است.

دختر مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر انتخاب اصلح و آگاهانه، ابراز داشت: به یاد دارم که پدرم می‌گفت الآن با خیال راحت از این دنیا می‌روم چراکه امروز به این باور رسیده‌ام که مردم ما به آن آگاهی که باید رسیده‌اند و مردم خودشان مسئول اصلح را می‌شناسند و انتخاب می‌کنند.

فاطمه هاشمی رفسنجانی دولت یازدهم را نمونه بارزی از ایستادگی در برابر تخریب‌های واهی معرفی کرد و گفت: همان‌طور که امام (ره) می‌گفتند؛ اجازه ندهید که انقلاب به دست نااهلان بیفتد، نااهلان که همیشه قرار نیست از خارج بیاید نااهلان در داخل کشور هم حضور دارند و من مطمئنم مردم شهیدپرور کرمانشاه همه در روز 29 اردیبهشت پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و با انتخاب اصلح خود نه‌تنها دست این نااهلان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی کم می‌کنند بلکه با آری گفتند با برنامه‌های توسعه محور پیش رو، توسعه این کشور را در سال‌های آتی رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: روحانی طی این چهار سال تا جایی که توانست سعی کرد مردم را در داخل کشور و عرصه‌ی بین‌الملل به عزت و جایگاه اصلی‌شان برساند و قطعاً دوره دوم ریاست جمهوری ایشان با هموار ساختن زیربناهای توسعه این ده روشن‌تری برای مردم پیش رو خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه