English

استاندار کردستان خواستار شد:

تحرک بیشتر بانک های استان برای پرداخت تسهیلات

استاندارکردستان در سخنان خود خواستار تحرک بیشتر بانک های استان برای پرداخت تسهیلات به خانواده های زندانیان شد و یادآور شد: در دیگر استان ها بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه که دولت بازپرداخت آن را تضمین کرده است تنها وثیقه طلب می کنند و در بانک های استان علاوه بر وثیقه ضامن هم طلب می کنند که این امر خلاف رویه جاری در دیگر استان ها است.

تحرک بیشتر بانک های استان برای پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ بهمن مرادنیا خواستار تحرک بیشتر بانک های استان کردستان برای پرداخت تسهیلات شد.

استاندار کردستان صبح امروز در نشست شورای هماهنگی بانک های استان کردستان به وضعیت پرداخت تسهیلات در استان اشاره کرد و اظهارداشت: طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است استان ‌های کردستان و سیستان و بلوچستان جزو استان های آخر در دریافت تسهیلات از بانک‌ ها هستند.

وی با بیان اینکه نیازها و عمق عقب ماندگی‌ های کردستان زیاد است، افزود: در صورت کم کاری بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات مشکلات بیشتر خواهد بود.

استاندار کردستان ادامه داد: از بانک ها می خواهم با بخش خصوصی و تولید کنندگان همکاری بیشتری داشته باشند تا فضای کسب و کار و تولید در استان رونق بگیرد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تحرک بیشتر بانک های استان برای پرداخت تسهیلات به خانواده های زندانیان شد و یادآور شد: در دیگر استان ها بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه که دولت بازپرداخت آن را تضمین کرده است تنها وثیقه طلب می کنند و در بانک های استان علاوه بر وثیقه ضامن هم طلب می کنند که این امر خلاف رویه جاری در دیگر استان ها است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: پرداخت تسهیلات به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد کمک به بهبود فضای جامعه است و در این خصوص بانک ها باید تسهیل گری بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی