English

امام جمعه سنندج:

صبر و تحمل در برابر انواع مشکلات زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت است

ماموستا خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: صبر و تحمل در برابر انواع مشکلات زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت است و در آموزه‌های اسلامی همواره بر صبر و استقامت در برابر مشکلات سفارش شده است.

صبر و تحمل در برابر انواع مشکلات زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ ماموستا عبدالرحمان خدایی اظهار داشت:صبر و تحمل در برابر انواع مشکلات زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت است.

وی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: این جنایت ضدبشری را محکوم کرده و برای بازماندگان از خداوند متعال آرزوی صبر داریم.

ماموستا خدایی افزود: این حادثه نشان داد که دشمنان چقدر در برابر استقامت و اتحاد ملت ایران درمانده شده‌اند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته به مبحث سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: جامعه سالم و پیشرو در گرو مشارکت و همدلی همه جانبه اقشار مردم است.

خطیب جمعه سنندج خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که همه قوای نظام اسلامی تحت رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب بر توطئه‌های دشمنان چیره می شوند.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: صبر و تحمل در برابر انواع مشکلات زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت است و در آموزه‌های اسلامی همواره بر صبر و استقامت در برابر مشکلات سفارش شده است.

وی افزود: اگر انسان‌ها به خودشناسی نرسند بدون شک در دنیا و آخرت سعادتمند نخواهند شد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بر اساس آموزه های اسلامی و سیره نبوی اگر هر زنی بتواند مدیریت خانه و رضایت همسرانشان را به نحو احسن انجام دهند از تمامی پاداش اعمال همسرانشان که زنان نمی توانند مشارکت کنند بهره‌مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه