English

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان خبرداد:

واحد های فعال فناور زمینه ایجاد اشتغال ۸۱۳نفررافراهم کرده اند

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان صبح امروز در جمع شرکت های دانش بنیان استان کردستان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر 92 واحد فناور در این پارک فعال هستند که زمینه ایجاد اشتغال 813 نفر را فراهم کرده است.

واحد های فعال فناور زمینه ایجاد اشتغال 813نفررافراهم کرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ خالد سعیدی گفت:واحد های فعال فناور زمینه ایجاد اشتغال 813نفر رافراهم کرده اند.

وی صبح امروز در جمع شرکت های دانش بنیان استان کردستان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر 92 واحد فناور در این پارک فعال هستند که زمینه ایجاد اشتغال 813 نفر را فراهم کرده است.

سعیدی افزود: در این مدت 31 میلیارد ریال حمایت از واحدهای فناوری استان کردستان شکل گرفته که 48 میلیارد ریال درآمد داشته اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان ادامه داد: در این مدت شرکت های دانش بنیان استان کردستان موفق شده اند 21 اختراع را به ثبت برسانند و 30 محصول را تجاری سازی و به بازار عرضه کنند.

سعیدی یادآور شد: میزان درآمد شرکت های رشد یافته در این مرکز از سال 92 تا 96 حدود 114 میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال 231 نفر را فراهم کرده است و در سال 96 نیز 17 محصول تجاری سازی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین شرکت های رشد یافته در این مرکز موفق شده اند چهار طرح ملی را در حوزه فناوری راه اندازی و به بهره برداری برسانند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از ابتدای اغاز فعالیت پارک علم و فناوری تا راه اندازی آن مبلغی بالغ بر 133 میلیارد ریال هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه