English

استاندار کردستان:

عقب ماندگی‌های کردستان زیاد است

استاندار کردستان عقب ماندگی‌ها و نیازهای استان در همە بخش را زیاد دانست و از اعتبارات مناسب برای ارتقا زیرساخت‌ها سخن گفت.

عقب ماندگی‌های کردستان زیاد است

بە گزارش خبرگزاری موج کردستان وبه نقل از پایگاە اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در دو دیدار جداگانه با اعضای شورای اسلامی استان و شورای شهر سروآباد ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با بیان این مطلب گفت: من به حضور جدی شورا در صحنه اعتقاد دارم و بر این باورم که شورا باید جایگاهش حفظ شود.

وی با بیان اینکه عمق مشکلات کردستان به دلایل متعدد زیاد است گفت: تلاش کردیم در حوزه راه و صنعت و راه آهن و نیز تخصیص آب گام‌هایی برداریم که به امید خدا به نتیجه هم خواهد رسید.

مرادنیا سفر دکتر نوبخت و دیگر مقامات را در حوزه تخصیص اعتبارات به بخش راه و راه آهن استان بسیار ارزشمند خواند و گفت: در این سفر مقرر شد ۴۵۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان به سنندج تزریق شود و اعتبارات بسیار مناسبی نیز به بخش راه و کریدور شمال جنوب داده شود.

وی اذعان داشت: اقداماتی که در بخش فولاد و پتروشیمی و تخصیص آب برای کشاورزی در دست اجراست نتایج آن در چند سال آینده برای استان نمایان خواهد شد.

استاندار کردستان بە جذب اعتبارات مناسب در بخش اشتغال نیز اشارە کرد و افزود: رقم جذب شدە در استان و در بخش اشتغال قابل توجە است اما چون نیازهای استان زیاد است آثار آن چندان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه ما در استان باید مدیریت درست منابع خود را داشته باشیم گفت: متاسفانه در زمان خود کسی پیگیر میزان تخصیص آب سدها برای استان نبوده ولی ما تلاش خواهیم کرد در این راستا گام‌های بلند و نوید بخشی را برداریم.

مرادنیا در ادامه شهرداری‌ها را به پرهیز از استخدام و بکارگیری نیروهای جدید فراخواند و گفت: بسیاری از شهرداری‌های استان با مازاد نیرو مواجه هستند و نباید نیروی جدیدی را از هر طریق بکارگیری کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها، لازم است جهت افزایش درآمد، بلندمرتبه‌سازی در شهرهای دارای ظرفیت استان مد نظر قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی