English

وزیر ورزش و جوانان:

موافق احیای سازمان ملی جوانان هستم

اشتغال، ازدواج، مسکن و تحصیل از مهمترین مشکلات جوانان است که رفع آنها نیازمند جایگاهی قانونی و محکم و مقتدرتر است.

موافق احیای سازمان ملی جوانان هستم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر ورزش و جوانان گفت: اشتغال، ازدواج، مسکن و تحصیل از مهمترین مشکلات جوانان است که رفع آنها نیازمند جایگاهی قانونی و محکم و مقتدرتر است که با احیای سازمان ملی جوانان بهتر می‌توان مشکلات را رصد و با همگرایی و برنامه ریزی بهتر گام‌های محکم‌تری برای حل آنها برداشت.

مسعود سلطانی‌فر  ابراز امیدواری کرد مجلس به این لایحه رای موافق داده و سازمان ملی جوانان احیا شود.

وی ادامه داد: مجموعه ورزش و جوانان از سال 89 تاکنون به ویژه در دولت یازدهم، دستاوردهای زیادی داشته است که از آن جمله می‌توان به پرداخت 9 هزار و 800 میلیارد تومان وام ازدواج در کشور اشاره کرد و این کارنامه خوبی است.

وی ادامه داد: تعداد سازمان‌های مردم نهاد نیز در سال 92 کمتر از 100 مورد در کشور بود که در سال 95 به 2 هزار مورد رسیده و برنامه ریزی شده که به پنج هزار سازمان تا پایان دولت دوازدهم افزایش پیدا کند.

سلطانی‌فر ایجاد خانه‌های جوان را از دیگر موفقیت‌های حوزه جوانان دانست و گفت: خانه‌های جوان که در دولت هشتم ایجاد شد در دولت نهم و دهم به کلی برداشته شد که در دولت یازدهم مجددا احیا شد و هم اکنون 45 خانه جوان در کشور فعال هستند.

وی اعلام کرد: سال گذشته 14 هزار هیات ورزشی کشور 18 میلیارد تومان اعتبار داشتند که به هر هیات 1.3 تا 1.5 میلیون رسیده است. امیدواریم امسال با استفاده از منابع ارزش افزوده به هیات‌های ورزشی سه تا پنج برابر اعتبار تزریق کنیم چون معتقدیم در نقاط مختلف کشور استعدادهایی وجود دارد که بواسطه نبود امکانات امکان ظهور و بروز پیدا نکرده‌اند و تنها از طریق هیات‌های ورزشی می‌توان آن ها را شناخت و شکوفا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه