English

رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

کردستان، میزبان رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای در شهریورماه

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای استان‌ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

کردستان، میزبان رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای در شهریورماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای استان‌ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

 ابوالحسن موسوی زاده امروز سه شنبه(13 تیر) در جلسه با مسئولان استان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان از برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در کردستان خبر داد و بر آماده سازی و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی تاکید کرد. 

وی با اشاره به اینکه 33 استان کشور و 400 نفر از هنرمندان و مدیران مراکز در این جشنواره حضور دارند، افزود: با برنامه ریزی‌های منسجم، جشنواره به بهترین شکل ممکن در استان فرهنگی کردستان برگزار می‌شود. 

رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی عنوان کرد: تاکنون  یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما ارسال شده است. 

رئیس سازمان برنامه وب ودجه استان هم در ادامه از برگزاری هفته فرهنگی همزمان با این جشنواره در استان خبر داد و گفت: در این برنامه  هنرمندان بزرگ کشور در شهرستان‌های مختلف استان به اجرای برنامه می‌پردازند.

بهرام نصرالهی زاده افزود: باید فرمانداران با برنامه ریزی منسجم در معرفی هرچه بیشتر استان تلاش کنند. 

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل ادارات و نهادهای مرتبط با برگزاری این جشنواره در کردستان اظهار کرد: تمامی تلاشمان را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره بکار خواهیم گرفت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان نیز این جشنواره را گامی مهم برای نقش آفرینی کردستان در عرصه ملی و رسانه‌ای دانست. 

حسین فیروزی با اشاره به اینکه وحدت و همگرایی را در کردستان می‌توان به همه معرفی کرد، افزود: ما به عنوان یک تکلیف اداری و عقلانی در برگزاری باشکوه این مراسم برای معرفی بهتر کردستان در حوزه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد. 

وی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای اسکان مهمانان جشنواره، گفت: تدابیر لازم برای این امر اتخاذ شده و از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های ویژه استان استفاده می‌شود. 

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان هم با اشاره به اینکه این جشنواره ظرفیت خوبی برای معرفی و توسعه هر چه بیشتر استان در حوزه‌های مختلف است گفت در این جشنواره با توجه به حضور افراد نخبه و تاثیرگذار در جامعه، زوایا و ظرفیت‌های پنهان استان بهتر معرفی خواهد شد. 

امان اللهی از کردستان به عنوان استانی فرهنگی و میهمان نواز نام برد و افزود: با برگزاری این جشنواره به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی، بسیاری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان بازمعرفی می‌شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی