English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

بحث مبارزه با موادمخدر به صورت ویژه دنبال شود

باید بحث مبارزه با موادمخدر به صورت ویژه در کشور دنبال شود تا شاهد کاهش این بلای خانمان سوز باشیم.

بحث مبارزه با موادمخدر به صورت ویژه دنبال شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید بحث مبارزه با موادمخدر به صورت ویژه در کشور دنبال شود تا شاهد کاهش این بلای خانمان سوز باشیم.

 

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، شامگاه دوشنبه(12 تیر) در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان، اظهار کرد: مسئله اعتیاد یک مسئله جهانی است و بیشتر کشورها در جهان با آن درگیر هستند.

وی افزود: مسئله اعتیاد، همچون مسئله محیط زیست و آلودگی هوا امروز به یک بحران جهانی تبدیل شده است و متاسفانه قدرت‌های جهانی سوءاستفاده اقتصادی و سیاسی از این مسئله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: از زمانی که کشور آمریکا در افغانستان حضور پیدا کرده متاسفانه کشت خشخاش و تریاک در این کشور چندین برابر شده است و حتی در زمینه تحقیقاتی و آزمایشگاهی هم در این مورد کار بیشتری کرده‌اند.

وی گفت: همه این کارها با هدف نابود کردن انسان‌ها صورت می‌گیرد و قدرت‌های جهانی در پشت پرده این قضیه قرار دارند.

آیت الله شاهرودی در ادامه به روند رو به افزایش مواد مخدر صنعتی اشاره و بیان کرد: باید برای مبارزه با افزایش مصرف موادمخدر صنعتی برنامه ریزی صورت گیرد و همچنین بحث اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر هم به صورت ویژه دنبال شود.

وی تصریح کرد: اعتیاد به موادمخدر باعث افزایش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی می‌شود که در این زمینه می‌طلبد خیران بیشتر وارد عمل شوند و انجمن حمایت از معتادان بهبود یافته در استان تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین امر مبارزه با موادمخدر را نیازمند روش‌ها و ابزارهای نوین دانست و گفت: نمی‌شود برای تمامی جنبه‌های اعتیاد نسخه‌ای واحد پیچید و باید در کمپ‌های ترک اعتیاد برنامه ریزی‌ها به صورت اصولی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه