English

رئیس اتاق بازرگانی سنندج:

بخش معدن در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است

در دولت تدبیر و امید، برنامه‌ها و شرایط خوبی برای بخش معدن در نظر گرفته شده است.

بخش معدن در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس اتاق بازرگانی سنندج گفت: در دولت تدبیر و امید، برنامه‌ها و شرایط خوبی برای بخش معدن در نظر گرفته شده است.

سید کمال حسینی، در بیست و سومین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به اهمیت معدن در چرخه اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: معدن یکی از بخش‌های مهم در اقتصاد و موجب تحرک اقتصادی در استان است.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل خوبی در کشور در بخش معدن وجود دارد، ذکر کرد: ایران در خصوص معدن در خاورمیانه رتبه اول و در جهان رتبه دهم را داراست.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج ضمن اشاره به اینکه از مرحله اکتشاف تا تکمیل زنجیره ارزش می‌تواند منجر به اشتغال شود، بیان کرد: متاسفانه در گذشته از طرف بخش‌های خصوصی و دولتی توجه ویژه‌ای به بخش معدنی نشده بود.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید، بخش خصوصی ویژه‌تر پیگیری شده است، بیان کرد: در این دولت در خصوص بحث معدن برنامه‌ها و شرایط خوبی در نظر گرفته شده و امید است اتاق بازرگانی بتواند در بخش معدن برای رسیدن به اهداف تعیین شده فعالیت‌هایی را انجام دهد.

حسینی در پایان یادآور شد: پروسه ایجاد انجمن خانه معدن به عنوان تشکل خصوصی در حوزه معدن توسط بخش خصوصی در حال پیگیری است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه