English

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان

فراخوان نخستین دوره جشنواره بین المللی "دف نوای رحمت" اعلام شد

فراخوان هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف نوای رحمت» و نخستین دوره بین المللی این جشنواره از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام شد.

فراخوان نخستین دوره جشنواره بین المللی "دف نوای رحمت" اعلام شد

به گزارش خبر نگار خبرگزاری موج؛ فراخوان هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف نوای رحمت» و نخستین دوره بین المللی این جشنواره از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف نوای رحمت» باشعار «هنر، همگرایی، مهربانی» و نخستین دوره بین المللی این جشنواره در شهریورماه 96 در سنندج برگزار می‌شود.

امین مرادی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه بخش بین الملل، اصلی و ویژه، گفت: هدف از برگزاری جشنواره، ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، خلق و تولید آثار هنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی و توجه به موسیقی‌های خانقاهی و عرفانی است.

وی عنوان کرد: شرایط عمومی و تخصصی جشنواره را در هر یک از بخش‌ها در سایت جشنواره به آدرس www.Artsanandaj.com درج شده است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت و یا شماره 08733243624 دبیرخانه جشنواره و یا کانال تلگرامی جشنواره به آدرس https://t.me/dafnavaziDafnavayerahmat مراجعه کنند.

دبیر جشنواره دف نوازی دف نوای رحمت، به جوایز این دوره از جشنواره در بخش اصلی گروه نوازی اشاره و اعلام کرد: جایزه گروه اول شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون تومان، جایزه گروه دوم لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون تومان و گروه سوم هم لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در بخش ویژه گروه نوازی (مولودی خوانی) به سه گروه برتر جشنواره بدون ترتیب اولویت مبلغ 2 میلیون تومان اهداء خواهد شد.

مرادی در مورد جوایز بخش تک نوازی در دو رده سنی نوجوان و بزرگسالان نیز گفت: در این دو رده در بخش آقایان و خانم‌ها به تفکیک جایزه نفر اول شامل تندیس، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان، جایزه نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 700 هزار تومان و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار تومان است.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی هنرمندان دف نواز جهت حضور در این جشنواره گفت: دبیرخانه جشنواره به آدرس سنندج – خ فلسطین – روبروی فرمانداری – حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تا پایان 10 مرداد ماه 96 آماده پذیرش آثار هنرمندان سراسر کشور است و جشنواره از 15 تا 17 شهریور همزمان با عید قربان و غدیر در سنندج برگزار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه