English

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان:

هیچ سلاحی توانایی غلبه بر روحیه شهادت طلبی مردم ایران را ندارد

هیچ سلاحی توانایی غلبه بر روحیه ایثار وشهادت طلبی مردم ایران را ندارد.

هیچ سلاحی توانایی غلبه بر روحیه شهادت طلبی مردم ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج؛ رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان فرهنگ شهید و شهادت را بُرنده ترین سلاح در مقابل اقدامات دشمنان ذکر کرد وگفت: هیچ سلاحی توانایی غلبه بر روحیه ایثار وشهادت طلبی مردم ایران را ندارد.

ابراهیم حسینی چهارشنبه(25 خرداد 1396) در نشست هماهنگی کمیته بانوان کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان که در سالن شهیدای دولت استانداری برگزارشد، به علت نامگذاری کنگره شهدا اشاره کردوگفت: زمانی که جمعی انسان نخبه و علمای بزرگ دین به منظور فکر و برنامه ریزی در ارتباط با موضوعی دور هم جمع می شوند، به این اجتماع کنگره اطلاق می شود که بیانگر برنامه ریزی برای کار و اقدامی عظیم است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند هرگاه انسانی در جهاد شرکت و در این راه به شهادت رسید به بالاترین جایگاه دست پیدا می کند، عنوان کرد: حال ما با برگزاری این کنگره می خواهیم برای انسان هایی که دارای جایگاه رفیعی نزد پروردگار هستند، کار و آنها را به آحاد مردم معرفی کنیم.

وی با تاکید براینکه نگاه به کنگره نباید اداری باشد، اظهارداشت: اعضای کمیته های مختلف این کنگره نباید کار در این عرصه را تکلیف و ابلاغ اداری بدانند بلکه باید با شور و علاقه در این زمینه فعالیت کنند تا بازخورد ونتیجه ارزشمندی دربرداشته باشد.

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با اشاره به اینکه نصف جمعیت استان را زنان تشکیل دادند، افزود: متاسفانه در برنامه های مختلف همواره حضورو مشارکت زنان نادیده گرفته می شود ولی در کنگره شهدای استان باید به صورت ویژه به جایگاه و مشارکت زنان توجه شود.

حسینی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان برگزار کننده کنگره های شهدا در سراسر کشور فرمودند مواظب باشید این کار سطحی و سبک گرفته نشود چون اینگونه کارها یک بار انجام می شود و باید کامل و خوب انجام گیرد، همیشه تا آنجا که مربوط به شهدا است بهترین ها را در نظر بگیرید.

وی اضافه کرد: فرمایش رهبری عمق نگاه ایشان را در ارتباط با کنگره شهدا می رساند و همه ما باید در راستای باشکوه و مطلوب برگزار شدن کنگره تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی فرهنگ شهید و شهادت را بُرنده ترین سلاح در مقابل اقدامات دشمنان ذکر کرد وگفت: اگر روحیه شهادت طلبی داشته باشیم در مقابل توطئه ترور دشمنان، ناتوی فرهنگی، تحریم های فلج کننده اقتصادی و ناتوی سیاسی دشمنان می ایستیم.

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ادامه داد: دشمنان ما در چند مدت اخیر اقدام به تشکیل ناتوی عربی برای از بین بردن ایران اسلامی کردند ولی این ناتو بیش از دو هفته دوام نیاورد.

حسینی ادامه داد: ایران اسلامی دارای فرهنگ و تاریخ ارزشمندی است که هیچ سلاحی نمی تواند به ایثار و شهادت طلبی مردم این سرزمین غلبه کند.

وی عنوان کرد: از صدر اسلام تاکنون فرهنگی ایثار و شهادت اسلام را حفظ کرده و کسی قادر نیست که به قرآن، نورانی ترین افق مسلمانان خدشه ای وارد کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ برنامه ماندگار وغنی توسط کمیته های مختلف کنگره ۵۴۰۰ شهید استان مصوب شده است، عنوان کرد: تعریف سلسله یادواره های زنان شهیده از روستا تا شهر، برگزاری همایش اسوه های صبر، زن ودفاع مقدس، اجرای طرح تربیتی بهشت خانواده با نقش آفرینی مادران شهدا از جمله برنامه هایی است که باید توسط کمیته بانوان کنگره پیگیری شود.

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهارداشت: ۶۷ خانواده در کردستان وجود دارد که  از سه شهید بیشتر تقدیم انقلاب سالامی کردند لذا می طلبد مراسم تجلیل از خانواده این شهدا برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه