English

بیانیه

ائمه جمعه و روحانیون کردستانی حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

ائمه جمعه و جماعت، شوراهای افتاء، روحانیون، مدرسین و طلاب استان کردستان با صدور بیانیه‌ای حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند.

ائمه جمعه و روحانیون کردستانی حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ائمه جمعه و جماعت، شوراهای افتاء، روحانیون، مدرسین و طلاب استان کردستان با صدور بیانیه‌ای حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند.

 در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این حوادث(حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل) نشان داد اگر جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه هاست ایستادگی نمی‌کرد تاکنون گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم و ان شاءالله ای ها ریشه کن خواهند شد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

ملت شریف و همیشه در صحنه ایران، مردم شریف و آگاه استان کردستان:

بار دیگر عوامل خود فروخته و جیره خواران استکبار جهانی مرموزانه و بزدلانه دست‌های ننگین خود را به خون هم وطنان آغشته نموده و جمعی از مردم بیگناه و روزه دار را به خاک و خون کشیدند. از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین در صدد شکست و تضعیف این نهضت الهی بودند و هر روز توطئه و ترفندی جدید ساختند تا بتوانند اراده آهنین مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را درهم شکنند که به لطف الهی موفق نشدند.

در این ماه‌های اخیر تمام چشم و نگاه خود را به انتخابات ریاست جمهوری دوخته بودند که الحمدالله ملت با رأی 42 میلیونی تمام خواب‌های پریشان آنها را تعبیر نمودند. این زالو صفتان بعد از این همه اقتدار و  عزت و سربلندی برآشفته و خواستند تا اربابان کثیف خود را خوشحال نمایند و به زعم باطل خود ترس و دلهره ای را هم بین مردم ایجاد نمایند.

ولی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ایران خردمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پیش خواهد رفت».

لذا ما ائمه جمعه، شوراهای افتاء، روحانیون، مدرسین و طلاب استان کردستان ضمن محکومیت شدید این حوادث تروریستی به همه افراط گرایان و تکفیری‌ها این نوکران آمریکا و اسرائیل هشدار می‌دهیم که تا دیر نشده سر عقل بیایند و دست از چنین اعمال ننگینی بردارند و بیش از این چهره رئوف و مهربان اسلام عزیز را خدشه دار ننمایند و بدانند هیچ جایگاهی بین صفوف بهم پیوسته ملت مسلمان ایران نداشته ونخواهند داشت.

والسلام علی من اتّبع الهدی

ائمه جمعه و جماعت، شوراهای افتاء، روحانیون، مدرسین و طلاب استان کردستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی