English

مدیرکل زندان‌های کردستان

۲۷۰ زندانی، چشم انتظار کمک‌های خیران

جشن گلریزان امسال نیز همچون سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان در استان برگزار خواهد شد.

270 زندانی، چشم انتظار کمک‌های خیران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: جشن گلریزان امسال نیز همچون سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان در استان برگزار خواهد شد.

اسحاق ابراهیمی، در جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشن گلریزان امسال، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان تحمل حبس می‌کنند.

وی افزود: این تعداد زندانی به دلیل انجام غیرعمد فعلی که قانون‌گذار آن را جرم دانسته از جمله مهریه و نفقه، بدهکاری مالی (بجز کلاهبرداری)، تصادف، حوادث کارگاهی و مواردی از این دست روانه زندان شده‌اند که برای آزادی آنان از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر این موضوع که جشن گلریزان امسال نیز همچون سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این جشن در 17 خرداد مصادف با 12 رمضان برگزار می‌شود.

 ماه پر خیر و برکت رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی و تزکیه نفس است و در همین راستا کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که به حق از اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز هستند، در این ماه مبارک اجر و پاداش اخروی فراوانی نزد خداوند متعال خواهد داشت.

وی اعلام کرد: خوشبختانه طی چندسال گذشته کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیری صعودی داشته که حقیقت این موضوع را می‌توان از حضور پرشور مردم، مسئولین و خیرین در جشن های گلریزان به خوبی دریافت.

ابراهیمی عنوان کرد: مردم حامیان اصلی ستاد دیه هستند و امیدواریم امسال نیز با دستان سخاوتمند خود تعدادی دیگر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه