English

حادثه بلداجی جبران‌پذیر نیست

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اتفاقاتی که در بلداجی حادثشد به‌هیچ‌عنوان قابل جبران نیستند ولی بعد از حضور امام‌جمعه این شهر و مردم شهر و با هم‌فکری و همکاری آن‌ها در حال حاضر جو خوب و آرامی در این شهر ایجاد شده است.

حادثه بلداجی جبران‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری موج،, از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی امشب در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حادثه تلخی که در بلداجی پیش آمد برای همگان سنگین و تلخ بود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در این شهر حادثشد به‌هیچ‌عنوان قابل جبران نیستند بیان داشت: بعد از حضور امام‌جمعه این شهر و مردم بلداجی و هم‌فکری و همکاری آن‌ها در حال حاضر جو خوب و آرامی در این شهر ایجاد شده است.

این مسؤول تأکید کرد: مردم بلداجی مردمی ولایتمدار و انقلابی هستند و متأسفانه حوادثاخیر موجب کشته شدن جوان خوب و شایسته‌ای در این شهر شد این در حالی بود که هم نیروهای انتظامی و هم نیروهای سپاه نیز آسیب‌های زیادی دیدند و امید است مسئله ختم به خیر شود.

سلیمانی با بیان اینکه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر یک جلسه رسمی و مهم است که با سرنوشت جوانان این استان رابطه دارد افزود: انتظار می‌رود مدیران مربوطه و ذی‌ربط خود در این جلسه حضور داشته باشند نه اینکه نماینده یا معاونشان را بفرستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در استان آذربایجان شرقی کارهای خوبی در زمینهٔ مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان صورت گرفته به گونه‌ای که این استان الان پاک است و هیچ مشکلی ندارد ادامه داد: از دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان می‌خواهم ظرف مدت یک هفته بررسی‌های لازم را در خصوص راهکاری که در آذربایجان شرقی به کار گرفته شده، انجام دهد تا مشخص شود این استان چگونه به این مرحله رسیده و گزارش را به استانداری این استان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید دستورات دقیق‌تر و محدودتری داشته باشد تا در جلساتی که بدین منظور تشکیل می‌شود پراکنده‌گویی ایجاد نشود و اعضا بتوانند روی حل چند موضوع محدود تمرکز کنند تا به نتایج مطلوب‌تری برسند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه خواهشم از دستگاه‌های مختلف متولی در امر مبارزه با مواد مخدر این است که درزمینهٔ مبارزه با مواد، ترک و درمان معتادان و همچنین مانایی این افراد بر ترک پیشنهاد و راهکار داشته باشند تصریح کرد: لازم است این دستگاه‌ها از جلسات آینده طرح و برنامه‌های عملیاتی داشته باشند.

سلیمانی به مناطق آلوده چهارمحال و بختیاری از نظر توزیع موادمخدر اشاره و گفت: از اعضای و همچنین دبیرخانه این شورا می‌خواهم در بحثکمبودهایی که احیاناً خانه‌های عالم یا مساجد این مناطق دارند بررسی‌های لازم انجام شود تا اعتبارت لازم به این مکان‌ها تخصیص داده شود.

وی گفت: از کلیه مدیران، مسؤولان و افراد دخیل در امر اداره این استان می‌خواهم تا از مباحثتئوریک و کلی‌گویی فاصله بگیرند و اقدامات خود را وارد فاز عملیاتی کنند چراکه مفهوم شعار سال یعنی اقدام و عمل نیز همین است.

وی با بیان اینکه اصولاً در جلسات اجرایی نباید مباحت نظری و تئوری جایی داشته باشد ادامه داد: سیاست‌گذاری‌ها و مباحثتئوری باید در محافل علمی مطرح شود نه در جلساتی که درزمینهٔ مباحثاجرایی تصمیم‌گیری می‌شود در این جلسات تنها باید آمار و تعداد کارهای انجام شده ارائه شود.

سلیمانی عنوان داشت: جلسه‌ای مختص مناطق آلوده این استان با حضور دستگاه‌های مربوط به امر مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود و نهادها با راهکارهای مناسب در این جلسه حضور داشته باشند تا بازخورد مناسبی از آن ببینیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر