English

رژیم صهیونیستی چیزی جز نابودی اسلام و مسلمانان را نمی‌خواهد

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی چیزی جز نابودی اسلام و مسلمانان را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ محمدعلی آسودی ظهر امروز در مراسم بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد، اظهار کرد: رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی چیزی جزء نابودی اسلام و مسلمان نمی‌خواهد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت روحیه، فکر و عمل انقلابی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مسلمانان جهان را به تکیه بر اسلام و توجه به فکر و عمل انقلابی سفارش کردند و باید با بهره‌گیری از فکر، روحیه و عمل انقلابی و اسلامی سرزمین اشغالی فلسطین را از چنگال رژیم صهیونیستی نجات داده شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشورمان با استفاده از روحیه، فکر و عمل انقلابی کشور، ایران را هدایت و مدیریت می‌کنند بیان داشت: رهبر عظیم‌شأن انقلاب اسلامی ایران در همه امور روحیه، عمل و فکر انقلابی دارند و کشور را به خوبی هدایت می‌کنند.

آسودی با اشاره به اینکه برای شکست رژیم صهیونیستی داشتن روحیه و عمل انقلابی لازم است عنوان کرد: جنگ چهار کشور عراق، سوریه، اردن و مصر با رژیم استکبار رخ داد و چون با بهره‌گیری از روحیه، فکر و عمل انقلابی نبود و بر مبنای ناسیونالیست بود با شکست روبرو شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری امسال همه مسلمانان جهان را به تفکر، روحیه و عمل انقلابی توصیه می‌کنند و قدرت معنوی و انقلابی سرمایه بزرگ مسلمانان جهان است باید از این سیره معنوی و انقلابی به خوبی استفاده شود.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تبیین کرد: لازم است نگاهی به مبارزات در سال‌های گذشته شود که ناسیونالیست‌ها با توجه به اینکه دارای روحیه غیراسلامی و غیر انقلابی بودن در برابر دشمنان زیاد ایستادگی نمی‌کردند و با دشمنان سازش می‌کردند.

وی با اشاره به مبارزات امام خمینی(ره) گفت: مبارزات امام خمینی(ره) دارای روحیه انقلابی، معنوی و اسلامی بوده است و رویکرد مبارزات امام راحل بر مبنای اسلام ناب محمدی بوده است.

آسودی یادآور شد: رویکرد مبارزات امام در مهرماه سال ۵۸ بر اساس اسلام ناب محمدی، روحیه انقلابی و معنویات بوده که وحدت و یکپارچگی مسلمان را به همراه داشته است و همیشه مسلمان جهان را به روحیه انقلابی، وحدت و معنویات سفارش می‌کرد.

وی با اشاره به پیشینه اشغال سرزمین فلسطین ادامه داد: اشغال سرزمین فلسطین در ۹۹ سال پیش توسط کشور انگلیس و با حمایت سازمان ملل متحد صورت گرفت و در ۶۶ سال قبل نیز توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: جنبش‌های مختلفی از جمله جنبش سبز برای آزادی کشور فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی مبارزات زیادی کردند اما چون رهبر این جنبش ناسیونالیست بود مقاومت نکرد و با دشمن سازش کرد.

وی گفت: اگر هر ملتی در برابر دشمن ایستادگی نکند و حتی یک قدم عقب‌نشینی کند و بگویند که ما نمی‌توانیم به مبارزه ادامه دهیم کار به جایی خواهد رسید که بر سر عرفات آمد.

آسودی توضیح داد: امروز کشورهای عراق، سوریه، لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین از روحیه، فکر، عمل انقلابی و اسلامی پیروی می‌کنند و لازم است همه مردم، مسؤولان گوش به فرامین رهبر مقام معظم رهبری دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر