English

کرانچار:

می‌خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم

سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: می‌خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم خصوصا بازیکنانی که در این اردو به جمع ما ملحق می‌شوند و برخی از آنها گزینه‌هایی برای رفع نقاط ضعف در پست‌های مختلف هستند.

می‌خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم فوتبال امید ایران قرار است از امروز عصر (شنبه ۲۴ آذر) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شود.

زلاتکو کرانچار ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مفید برای تیم امید اظهار داشت: من از ابتدا درخواست خودم را برای برگزاری اردوها و بازی‌های مفید با حریفان قدرتمند اعلام کرده بودم و خوشحالم که این امکان فراهم شده است. ما در اولین بازی مقابل تیم المپیک عمان قرار گرفتیم و حالا در اردوی جدید، دو مسابقه مفید برابر تیم سوریه برگزار می‌کنیم. بعد از آن هم در یک بازی دیگر به مصاف اردن می‌رویم. همچنین اطلاع دارم که برنامه‌های خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی و اردوهای دیگری هم در نظر گرفته شده است. این اتفاق بسیار خوبی است که به ما کمک می‌کند و خوشحالیم که می‌توانیم با تیم‌های مختلف در بازی‌های تدارکاتی روبرو شویم. بازی با این گونه تیم‌ها که برای ما ناشناخته هستند می‌تواند آزمون بسیار خوبی باشد و از سوی دیگر موجب شود که شناخت و هماهنگی بهتری بین اعضای تیم ایجاد شود.

سرمربی تیم ملی امید ایران هدف از برگزاری این اردو را ایجاد جو روانی مناسب و آزمودن توانایی شاگردانش دانست و اضافه کرد: این برای ما بسیار مهم است که به معنی واقعی یک تیم باشیم. برای همین باید صمیمیت و ارتباط روانی مناسب بین اعضای تیم وجود داشته باشد که این گونه اردوها تاثیر بسیار خوبی دارد. همچنین می‌خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم خصوصا بازیکنانی که در این اردو به جمع ما ملحق می‌شوند و برخی از آنها گزینه‌هایی برای رفع نقاط ضعف در پست‌های مختلف هستند. بر همین اساس سعی می‌کنیم از فرصت این اردو و بازی‌های پیش رو به بهترین شکل استفاده کنیم.

کرانچار در پایان پیرامون حریفان ایران در مرحله اول بازی‌ های مقدماتی المپیک نیز اظهار کرد: برنامه حریفان را از طریق تیم آنالیز دنبال می‌کنیم و در جریان بازی‌ها و مسابقاتی که در پیش دارند هستیم. می‌خواهیم به شکل کامل مسابقات این تیم‌ها را مرور کنیم تا با شناخت کافی جهت انجام بازی‌های مرحله اول آماده شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه