English

علی دایی:

زمان برای قهرمانی ایران فرا رسیده است

با نزدیک شدن به شروع رقابت های جام ملت های آسیا ، اسطوره فوتبال ایران گفت: زمان برای قهرمانی ایران فرارسیده است.

زمان برای قهرمانی ایران فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از AFC، کمتر از چهار هفته دیگر جام ملت‌ های آسیا در کشور امارات برگزار می شود .

حالا بعد از عملکرد خوب ایران در جام جهانی روسیه و حضور نزدیک به ۸ ساله کارلوس کی‌ روش در تیم ملی ایران، علی دایی مهاجم سابق ایران معتقد است زمان برای قهرمانی ایران فرارسیده است.

امیدوارم تیم ایران به دیدار نهایی برسد

علی دایی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: من فکر می‌کنم ژاپن مدعی اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست ولی عقیده دارم ایران نیز در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و من امیدوارم تیم ایران به دیدار نهایی برسد. ژاپن در جام جهانی نشان داد که فوتبال زیبایی بازی می‌کند و پیشرفت خوبی هم کرده است. به همین خاطر من عقیده دارم اگر ایران و ژاپن در مراحل قبل از فینال به هم برخورد نکنند، در دیدار نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.تیم ما هم در چند سال گذشته پیشرفت خیلی خوبی داشته است و بازیکنان تیم ملی ایران مدت‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و به درک خوبی از هم رسیدند.

ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و نمایش دفاعی ایران در این دوره باعث ناکامی خیلی از مهاجمان خوب دنیا شد. با این حال سرمربی ایران از قدرت هجومی ایران نیز غافل نمانده است.

دایی در ادامه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم در این دوره علیرضا جهانبخش و سامان قدوس توانایی درخشش در تیم ملی در فاز هجومی را دارند. طارمی اگر در نوک خط حمله بازی کند می‌تواند آقای گل شود ولی همه چیز به تاکتیک سرمربی برمی‌گردد. البته مهاجمان خوب دیگری هم در قاره آسیا هستند که می‌توانند طارمی را به چالش بکشند. آزمون هم بازیکن بزرگی است که می‌تواند در سال‌های پیش رو برای تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کند.

ایران یکی از موفق‌ ترین تیم‌ های این دوره از رقابت‌هاست 

ایران با سه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یکی از موفق‌ترین تیم‌های این دوره از رقابت‌هاست ولی از آخرین قهرمانی ایران نزدیک ۴۰ سال می‌گذرد. اسطوره فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: دلایل زیادی وجود دارد که ما نتوانستیم قهرمانی در جام ملت‌ها را به دست بیاوریم. ما در سال ۱۹۹۶ می‌توانستیم قهرمان شویم ولی در ضربات پنالتی مغلوب عربستان شدیم و من هم یک پنالتی از دست دادم. در جام ملت‌های ۹۶ حق ما قهرمانی بود ولی سوم شدیم. ما تیم خیلی خوبی بودیم و فوتبال خوبی بازی می‌کردیم.

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق هم‌گروه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه